آرشیو
کد خبر : 2341
چهارشنبه - 26 دی 1397 - 21:57

آغاز بکار کارگزاری رسمی تامین اجتماعی رودسر در آینده نزدیک

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش با حضور در تامین اجتماعی رودسر با همکاران این واحدتابعه دیدار و از بخشهای مختلف بازدید نمود . محمدهرمزی در این بازدید ضمن تشریح برخی فعالیتها و اقدامات تامین اجتماعی در سطح شهرستان ، ازافتتاح کارگزاری رسمی تامین […]

آغاز بکار کارگزاری رسمی تامین اجتماعی رودسر در آینده نزدیک

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش با حضور در تامین اجتماعی رودسر با همکاران این واحدتابعه دیدار و از بخشهای مختلف بازدید نمود .

محمدهرمزی در این بازدید ضمن تشریح برخی فعالیتها و اقدامات تامین اجتماعی در سطح شهرستان ، ازافتتاح کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در رودسر در آینده نزدیک خبر داد .

ریاست شعبه رودسر در نشست مشترک با نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، تلاش برای رفع مشکلات در زمینه های بیمه های تکمیلی و افزایش روزهای کارکرد باجه بانک رفاه مجاور شعبه را از جمله اقدامات اخیر برای کاهش دغدغه های جامعه هدف برشمرد .

عباسی نماینده مردم شهرستان نیز طی سخنانی در جمع همکاران و مراجعین اظهار داشت : در مجلس شورای اسلامی به همراه سایر نمایندگان مصصم برای تحقق مطالبات تامین اجتماعی از دولت بمنظور کمک به این سازمان جهت ارائه بهتر خدمات و تعهدات به مخاطبین هستیم