آرشیو
کد خبر : 2186
یکشنبه - 13 اسفند 1396 - 18:26

هومن روایی: تلاش شبانه روزی برای ترمیم و اجرای آسفالت در روزهای پایانی سال با استفاده از ظرفیت دو کارخانه آسفالت

به گزارش ختم کلام، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت، در گفتگویی پیرامون طرح استقبال از بهار اظهار کرد: تلاش های شبانه روزی برای ترمیم و اجرای آسفالت مطلوب در سطح شهر ادامه دارد.‌ هومن روایی با بیان اینکه هر۲ کارخانه شهرداری رشت با تمام ظرفیت به تولید آسفالت می پردازند گفت : سازمان […]

هومن روایی: تلاش شبانه روزی برای ترمیم و اجرای آسفالت در روزهای پایانی سال با استفاده از ظرفیت دو کارخانه آسفالت

به گزارش ختم کلام، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت، در گفتگویی پیرامون طرح استقبال از بهار اظهار کرد: تلاش های شبانه روزی برای ترمیم و اجرای آسفالت مطلوب در سطح شهر ادامه دارد.‌

هومن روایی با بیان اینکه هر۲ کارخانه شهرداری رشت با تمام ظرفیت به تولید آسفالت می پردازند گفت : سازمان عمران و بازآفرینی شهری نیز با ۲ دستگاه فینیشر به همراه ۲ اکیپ دستی و آسفالت تراش اقدام به آسفالت ریزی و مرمت معابر می کند.

وی با اشاره به برخی حفاری ها از سوی برخی نهادها افزود : با وجود تلاش های مجموعه شهرداری و سازمان عمران اما تا زمانی که چنین حفاری هایی وجود داشته باشد نمی توان شاهد آسفالتی مطلوب بود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری تاکید کرد: مناطق مختلف شهرداری باید همکاری بیشتری در راستای برخورداری از آسفالت، حفط و نگهداشت آن انجام دهند.

به گفته روایی در راستای طرح استقبال از بهار، چاله های سطوح مختلف خیابان، در حال شناسایی بوده و نوارهای حفاری نیز درحال لبه تراشی و اجرای آسفالت است.

وی گفت : تلاش بر این است که درایام نوروز ، معابر و خیابان ها به نحو قابل قبول و معقولی آماده شوند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت همچنین در پایان افزود: برای آماده سازی معقول خیابان اطراف حرم مطهر خواهر امام (س) نیز یک اکیپ دیگر اضافه خواهد شد.