آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » ورزشی » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 15517
سه شنبه - 19 اردیبهشت 1402 - 18:31
سخنگوی شورای شهر کومله خبرداد؛

رونمایی از سند ثبت ملی بهارنارنج کومله همزمان با برگزاری نهمین جشنواره

  http://به گزارش ختم کلام ؛  و به نقل از لنگر خبر، مهدیه رزاقی از رونمایی سند ثبت ملی جشنواره ملی بهارنارنج در شهر کومله همزمان با برگزاری نهمین جشنواره خبر داد. وی گفت؛ پس از تلاش های شبانه روزی و رایزنی های موفقیت آمیز، موفق شدیم تا شهر کومله را به عنوان شهر ملی […]

رونمایی از سند ثبت ملی بهارنارنج کومله همزمان با برگزاری نهمین جشنواره

 

http://به گزارش ختم کلام ؛  و به نقل از لنگر خبر، مهدیه رزاقی از رونمایی سند ثبت ملی جشنواره ملی بهارنارنج در شهر
کومله همزمان با برگزاری نهمین جشنواره خبر داد.

وی گفت؛ پس از تلاش های شبانه روزی و رایزنی های موفقیت آمیز، موفق شدیم تا شهر کومله را به عنوان شهر ملی بهارنارنج به ثبت ملی برسانیم.

سخنگوی شورای شهر کومله افزود: هرچند جشنواره بهار نارنج در امسال، برای نهمین بار برگزار می شود اما در واقع نخستین جشنواره بهارنارنج، پس از ثبت ملی خواهد بود.
رزاقی با بیان اینکه این جشنواره در سه روز متوالی و در سه روز آخر هفته برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری، از جمله برنامه های این جشنواره سه روزه خواهد بود.
وی ضمن تشریح برنامه های مختلف در طول برگزاری جشنواره گفت: مسابقه آشپزی، مسابقه شطرنج‌، کشته گیله مردی و لافند بازی، از جمله برنامه های شاخص این جشنواره ملی خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر کومله ادامه داد: جشن اصلی جشنواره به همراه رونمایی از المان این ثبت ملی، در روز پنج شنبه مقارن با ۲۱ اردیبهشت ماه امسال ، با حضور و هنرنمایی هنرمندان مطرح کشور خواهد بود.