آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » سیاسی » مهمترین عناوین » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 15474
شنبه - 26 فروردین 1402 - 11:04

رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت در رشت

از پوستر دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت در رشت ر نمایی شد.

رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت در رشت

رشت- خبرنگار ختم کلام؛ ارسلان نعمتی پرشکوه

http://ختم کلام//

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان در مراسم آیین رونمایی استانی پوستر دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت اظهار داشت: نقش حوزه رسانه با توجه به اثرگذاری و اثر بخشی که در جامعه دارد بر کسی پوشیده نیست‌.

 

سرهنگ مهدی پارسا با توجه به اینکه موج سواری دشمنان قسم خورده نظام در قالب تهاجم سنگین علیه نظام و استفاده سیاسی و ابزاری از نقش مسلمان زن ایرانی مشخص و آشکار است نقش و اهمیت رسانه ها در مقابله با این اهداف شوم دشمنان حائز اهمیت می باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله خاطرنشان کرد:در جنگ تحمیلی هشت ساله با درایت و تدابیر هوشمندانه امام راحل و همت عالی رزمندگان و همچنین حمایت های مردمی ، سرافرازی ایران اسلامی در پایان این اتفاق نظامی رقم خورد و امروز نیز بسیاری از کشورها نیازمند تجهیزات نظامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های حوزه رسانه ، بانوان هستند، تصریح کرد:۶۰ درصد اصحاب رسانه استان از بانوان هستند که نشان دهنده نقش و اثرگذاری رسانه در جامعه است.

وی از برگزاری جشنواره رسانه ای بانوان با عنوان حریم رسالت طی سال گذشته خبر داد و گفت:با حضور شرکت کنندگان از ۱۱ استان ، یک هزار و ۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و این جشنواره مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

سرهنگ پارسا از تایید طرح جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت از سوی سردار سلیمانی خبر داد و اذعان داشت:امید است استان گیلان دومین رویداد جشنواره رسانه ای حریم رسالت را در سطح ملی برگزار کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد:باید در حوزه بانوان اقدامات اثرگذاری انجام شود و از ظرفیت تولید محتوای زنان جهان اسلام نیز استفاده شود.

وی یادآور شد:  گیلان به عنوان قطب رسانه ای بانوان کشور مطرح است و انتظار می رود این جشنواره بصورت ملی برگزار شود.

در پایان این ضیافت افطاری ، پوستر دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت نیز رونمایی شد.