آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 15433
چهارشنبه - 24 اسفند 1401 - 23:22

به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت، برنامه “نوروز، تفکیک زباله ها” ویژه کودکان برگزار شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، هدف از اجرای این رویداد را آشناسازی کودکان با موضوع شناخت انواع زباله ها و اهمیت تفکیک زباله های تر و خشک دانست و افزود تلاش ما جلب توجه کودکان به حفظ محیط زیست و آمادگی شان برای درک بهتر از انواع زباله ها در خانه دانست. هادی زاده […]

به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت، برنامه “نوروز، تفکیک زباله ها” ویژه کودکان برگزار شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، هدف از اجرای این رویداد را آشناسازی کودکان با موضوع شناخت انواع زباله ها و اهمیت تفکیک زباله های تر و خشک دانست و افزود تلاش ما جلب توجه کودکان به حفظ محیط زیست و آمادگی شان برای درک بهتر از انواع زباله ها در خانه دانست.
هادی زاده گفت: در این رویداد که با حضور صد تن از کودکان پیش دبستانی برگزار شد، کودکان ضمن تجربه محیطی شاد و توجه به آیین ها و مراسمات سنتی نوروزی در آستانه سال جدید، با مفاهیم و درکی کودکانه از لزوم تفکیک زباله ها و انواع آن در محیط خانه با همراهی مربیان و تسهیلگران کودک آشنا شدند.
گفتنیست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در تلاش است با مورد توجه قرار دادن کودکان و نیز دانش آموزان در برنامه های آموزشی و ترویجی خود، گامی اثرگذار در توسعه برنامه های آموزش شهروندی در موضوع تفکیک از مبدا برداشته و در سال آینده با حضور منظم و برنامه ریزی شده در مهدها و مدارس بتواند برنامه های آموزشی و ترویجی پایداری را اجرا نماید.

 

زینب رزاقی لنگرودی