آرشیو » اجتماعی » مهمترین عناوین » پیشخوان
کد خبر : 15257
شنبه - 6 اسفند 1401 - 14:35

معاون رئیس جمهور با ۳ خانواده شهید و ایثارگر در رشت دیدار کرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز پنجشنبه با سه خانواده شهید، ایثارگر و آزاده در رشت دیدار کرد و طی آن گفت: مشکلات خانواده ها ایثارگران مورد توجه است و  سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: پیگیر مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و تمام مشکلات طرح شده طی این دیدارها را بررسی […]

معاون رئیس جمهور با ۳ خانواده شهید و ایثارگر در رشت دیدار کرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز پنجشنبه با سه خانواده شهید، ایثارگر و آزاده در رشت دیدار کرد و طی آن گفت: مشکلات خانواده ها ایثارگران مورد توجه است و  سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: پیگیر مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و تمام مشکلات طرح شده طی این دیدارها را بررسی می کنیم.

وی افزود: البته این مشکلات توسط بنیاد شهید گیلان بررسی می‌شود و طبق قانون و درحد توان برطرف خواهد شد تا دغدغه های این عزیزان کاهش یابد.

وی ادامه داد: خدمت با خانواده های شاهد و ایثارگر، ادای دین و انجام تکلیف و وظیفه است و باید همه توان و تلاش خود را در این زمینه به کار بندیم.

قاضی زاده هاشمی امروز به همراه مسئولان بنیاد شهید گیلان با خانواده آیت‌الله احمد گنجی آزاده و جانباز متوفی، خانواده علی رضایی جانباز ۵۰ درصد و خانواده شهیدان قدرت‌الله، محمود و محمد یوسفی در رشت دیدار کرد.

در این دیدارها خانواده‌های شهدا و ایثارگر برخی مباحث و دغدغه های خود مطرح کردند که از آن جمله موضوع اشتغال فرزندان خانواده‌های شاهد و ایثارگر بود.

آیت‌الله گنجی در سوم مهرماه سال ۵۷ به اسارت دشمن و بعد از چندین سال همزمان با آزادی اسرا، به میهن بازگشت و اوایل بهمن ماه امسال نیز به همرزمان شهیدش پیوست.

برداران شهید قدرت الله، محمود و محمد یوسفی نیز اهل پیربازار شهرستان رشت بودند که محمد یوسفی در تیرماه سال ۶۳، قدرت‌الله یوسفی در سال ۶۴ در عملیات قادر در اشنویه و محمود یوسفی در سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.