گیلان » اقتصادی
کد خبر : 15237
پنجشنبه - 16 تیر 1401 - 13:27

یکی از مطالبات مردم کومله ایجاد مجتمع است | هزینه ۱۱ میلیارد تومانی برای پیاده راه کومله

مهدی‌پور اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در شهر کومله در دست احداث است که به واسطه اهمیتی که این طرح‌ها داشتند، از سوی دادستان، فرماندار و جمعی از مسئولین مورد بازدید میدانی قرار گرفتند.  منوچهر مهدی‌پور، شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: شهر کومله بعد از شهر لنگرود پرجمعیت‌ترین شهر در شهرستان لنگرود است […]

یکی از مطالبات مردم کومله ایجاد مجتمع است | هزینه ۱۱ میلیارد تومانی برای پیاده راه کومله

مهدی‌پور اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در شهر کومله در دست احداث است که به واسطه اهمیتی که این طرح‌ها داشتند، از سوی دادستان، فرماندار و جمعی از مسئولین مورد بازدید میدانی قرار گرفتند.

 منوچهر مهدی‌پور، شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: شهر کومله بعد از شهر لنگرود پرجمعیت‌ترین شهر در شهرستان لنگرود است که به واسطه موهبت‌های الهی و طبیعی خاستگاه گردشگری قرار گرفته است.

شهردار کومله با اشاره به پروژه بزرگ پیاده راه سلامت استخر شهر کومله، گفت: این پیاده‌ راه به طول هزار و ۱۰۰ متر و به عرض ۵ متر به بهره‌برداری رسید و فاز یک و دو رینگ آسفالت این پیاده راه نیز به اتمام رسیده است.

پروژه‌های متعددی در شهر کومله در دست احداث است

وی ادامه داد: پروژه‌های متعددی در شهر کومله در دست احداث است که به واسطه اهمیتی که این طرح‌ها داشتند، از سوی دادستان، فرماندار و جمعی از مسئولین مورد بازدید میدانی قرار گرفتند.

مهدی‌پور افزود: یکی از مطالبات مردم شهر کومله ایجاد دادگستری در این شهر است، تصریح کرد: به همین منظور فرماندار و ریاست دادگستری قول مساعدت برای ایجاد مجتمع قضایی در شهر کومله را دادند.

هزینه‌های پروژه‌های عمرانی بسیار زیاد است

به گزارش دیارمیرزا، شهردار کومله با بیان اینکه هزینه‌های پروژه‌های عمرانی بسیار زیاد است، گفت: برای پروژه پیاده راه شهر کومله بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان هزینه کردیم.

وی همچنین ادامه داد: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع آسفالت در سطح کوچه، معابر و خیابان‌ها انجام دادیم و ۵ هزار متر مربع نیز بتن‌ریزی کوچه صورت گرفت.

مهدی‌پور در پایان اظهار کرد: بودجه شهرداری کومله با رقم ۲۷ میلیارد تومان به تصویب رسید که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۲۰ درصدی داشته است.