آرشیو » گیلان
کد خبر : 15234
دوشنبه - 19 اردیبهشت 1401 - 13:21

فرماندار لنگرود در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری جشنواره بهار نارنج؛ راه نجات کشور ما تولید ثروت است نه توزیع ثروت | زیبایی‌های کومله را به رخ سایر شهرها بکشیم

محمدرضا جلالی با بیان اینکه جشنواره بهار نارنج در کومله به نحو شایسته ای برگزار شد، از مدیریت شهری کومله و تمام دست اندرکاران برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و گفت: ایجاد نشاط و شادمانی عمومی، ایجاد امید و آینده مطمئن تنها هدف برگزاری این جشنواره نبوده بلکه معتقدم باید از بسترهای ثروت‌سازی که طی […]

فرماندار لنگرود در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری جشنواره بهار نارنج؛ راه نجات کشور ما تولید ثروت است نه توزیع ثروت | زیبایی‌های کومله را به رخ سایر شهرها بکشیم

محمدرضا جلالی با بیان اینکه جشنواره بهار نارنج در کومله به نحو شایسته ای برگزار شد، از مدیریت شهری کومله و تمام دست اندرکاران برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و گفت: ایجاد نشاط و شادمانی عمومی، ایجاد امید و آینده مطمئن تنها هدف برگزاری این جشنواره نبوده بلکه معتقدم باید از بسترهای ثروت‌سازی که طی سنوات گذشته غفلت شده استفاده کنیم.

فرماندار لنگرود اظهار داشت: مواهب طبیعی خدادادی بسیاری در اختیار ما قرار گرفته که باید به نحو شایسته از آن استفاده کنیم و بحث اشتغال و اقتصاد پایدار از جمله برنامه های دولت سیزدهم است و در همین راستا باید از ظرفیتهای مختلفی استفاده کنیم تا مردم را ثروتمند کنیم.

وی یادآور شد: راه نجات کشور ما تولید ثروت است نه توزیع ثروت. سالها به ما گفته آمد که باید نفت را بفروشید و کشور را اداره کنید که تفکر غلطی است.

جلالی با بیان اینکه باید زیبایی‌های کومله را به رخ مردم سایر شهرها بکشیم، تصریح کرد: هشتمین دوره جشنواره به خوبی برگزار شده اما دوره نهم باید با آسیب شناسی دوره هشتم، به صورت عالی برگزار شود.

فرماندار لنگرود خواستار تشکیل اتاق فکر جشنواره با ایجاد دبیرخانه دائمی آن در شهرداری شد و گفت: از تجربیات هرکسی که در حوزه بهار نارنج اطلاعاتی دارد و خلاق هستند، استفاده شود.

وی گفت: به واسطه برگزاری جشنواره بهار نارنج باید گردشگران در این منطقه اقامت داشته باشند.

جلالی گفت: صنایع دستی لنگرود باید به واسطه برگزاری این جشنواره تعرفه شود و صرفا به فکر خوشحالی مردم نباشیم بلکه باید معیشت و اقتصاد مردم منطقه نیز تقویت شود.

فرماندار لنگرود از همگرایی و هم افزایی مدیران بخش کومله، امام جمعه کومله، شهردار و اعضای شورای این شهر قدردانی کرد.

به تبلیغ رسانه ای جشنواره توجه زیادی شود

حجت الاسلام علیرضا محیطی در این نشست با قدردانی از فرماندار لنگرود، شهردار کومله، اعضای شورا، میراث فرهنگی و سایر ادارات و دست اندر کاران جشنواره بهار نارنج گفت: اقدامات انجام شده نشانه مدیریت قهرمانانه شهردار کومله است.

امام جمعه کومله با بیان اینکه برگزاری جشنواره بهار نارنج بسیار خوب بوده اما میتواند عالی تر نیز باشد، افزود: انشالله سالهای بعد از همه ابعاد این جشنواره در سطح بالاتری برگزار شود.

محیطی با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون این جشنواره برگزار شده، افزود: در سالهای ابتدایی نیز جشنواره خوبی برگزار شده بود و درخواست من این است که به تبلیغ رسانه ای جشنواره توجه زیادی شود.

 

منوچهر مهدی پور در این نشست با قدردانی و ابراز خرسندی از حضور مردم گیلان در جشنواره بهار نارنج گفت: مدیریت زمان و مکان بسیار مهم است و مردم علاقه مند به حضور در برنامه های شاد و حمایت از صنایع دستی و فرهنگ استان هستند.

شهردار کومله از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و گفت: همچنین از اصحاب رسانه بابت پوشش خبری و تصویری این جشنواره تشکر میکنم.

گفتنی است در پایان از شهردار کومله، اعضای شورای شهر، اصحاب رسانه و سایر عوامل هشتمین دوره جشنواره بهار نارنج تجلیل شد.