آرشیو » اجتماعی » گیلان
کد خبر : 15216
جمعه - 12 فروردین 1401 - 12:46

در دیدار اعضای شورا و شهردار کومله با فرماندار لنگرود عنوان شد؛ چهار کار بزرگ شهرداری کومله در سال ۱۴۰۱ | اقدامات مدیریت شهری باید متناسب با نیاز مردم باشد

شهردار کومله گفت: ساختمان نیمه کاره شهرداری، ساختمان آتش نشانی، پارک شهید وحید رزاقی و پیاده راه نگین سبز چهار کار بزرگ شهرداری هستند که در سال ۱۴۰۱ باید به اتمام برسد.  فرماندار لنگرود در جمع اعضای شورای شهر و شهردار کومله گفت: اگرچه تبلیغات دشمن و طراحی های متعدد معاندین در ایجاد نارضایتی مردم […]

در دیدار اعضای شورا و شهردار کومله با فرماندار لنگرود عنوان شد؛ چهار کار بزرگ شهرداری کومله در سال ۱۴۰۱ | اقدامات مدیریت شهری باید متناسب با نیاز مردم باشد

شهردار کومله گفت: ساختمان نیمه کاره شهرداری، ساختمان آتش نشانی، پارک شهید وحید رزاقی و پیاده راه نگین سبز چهار کار بزرگ شهرداری هستند که در سال ۱۴۰۱ باید به اتمام برسد.

 فرماندار لنگرود در جمع اعضای شورای شهر و شهردار کومله گفت: اگرچه تبلیغات دشمن و طراحی های متعدد معاندین در ایجاد نارضایتی مردم نسبت به گروه های سیاسی تاثیر داشته اما ناکارآمدی و عدم توجه مدیران بخشهای مختلف نیز در این میان تاثیر گذاشته است.

محمدرضا جلالی افزود: ما ممکن است کار کرده باشیم اما کار خوب انجام نداده باشیم و هزار راه نرفته است که باید طی کنیم و هزار کار است که نباید می کردیم.

وی افزود: از فرصت خدمت به دست آمده برای تامین رضایت مردم  نهایت استفاده را ببریم چرا که این فرصتها بسیار زودگذر است.

فرماندار لنگرود با بیان ایکه اقدامات مدیریت شهری باید متناسب با نیاز مردم شهر باشد، افزود: بخش کومله از استعداد بالایی برخوردار است و اقدامات صورت گرفته سالهای اخیر شهرداری نیز در جذب گردشگران به این شهر تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

جلالی با قدردانی از همراهی و هم افزایی اعضای شورا و شهردار لنگرود گفت: از ظرفیت های شهرستان برای توسعه استفاده شود.

وی انتخاب مجدد مهدی پور به عنوان شهردار شهر کومله را نشانه تدبیر اعضای شورا دانست و گفت: یکی از روزهای خوب من روز افتتاح پروژه های شهرداری بود چرا که احساس کردم شور و شعف در میان مردم موج می زند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه امروز تکلیف داریم تا امید را در میان مردم تقویت کنیم، افزود: باید بسترسازی کنیم تا به قیام حضرت آقا برسیم و یکی از بسترسازی ها کسب رضایت مردم است.

 

چهار کار بزرگ شهرداری کومله در سال ۱۴۰۱

منوچهر مهدی پور در این جلسه با قدردانی از فرماندار لنگرود گفت: در سال ۱۴۰۰ بودجه ۱۲ میلیاردی پیشبینی شده بود که با اقدامات صورت گرفته تا پایان اسفند با افزایش ۶۰ درصدی بودجه توانستیم سربلند بیرون بیاییم.

شهردار کومله با قدردانی از اعتماد مجدد اعضای شورا به او اظهار کرد: همواره سعی کرده ایم با همراهی اعضای شورای ششم از حواشی دور بوده و به کار فکر کنیم.

مهدی پور افزود: امیدواریم بتوانیم به اهداف مدنظر دست یابیم.

وی با بیان اینکه افزون بر ۲۳ میلیارد تومان پروژه در شهر کومله افتتاح شده که بی نظیر است، تصریح کرد: این امر بدون همراهی اعضای شورا و تلاش پرسنل شهرداری محقق نمی شد.

شهردار کومله از تحقق بودجه ۲۴ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مردم کومله نیز همراهی مناسبی داشتند و با جلب اعتماد شهروندان آنها نسبت به پرداخت عوارض نوسازی اقدام کردند.

مهدی پور از بودجه ۲۷ میلیارد تومانی شهرداری کومله در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حقوق کارگران، بودجه جاری نیز افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: به اعضای شورا قول داده ام که با صرفه جویی در هزینه ها بودجه عمرانی را به ۷۰ درصد افزایش دهم.

شهردار کومله در پایان گفت: ساختمان نیمه کاره شهرداری، ساختمان آتش نشانی، پارک شهید وحید رزاقی و پیاده راه نگین سبز چهار کار بزرگ شهرداری هستند که در سال ۱۴۰۱ باید به اتمام برسد.