آرشیو
کد خبر : 14932
سه شنبه - 29 شهریور 1401 - 20:33

تکمیل سوله‌های جدید کودآلی

جلسه بررسی تکمیل سوله‌های جدید شرکت کودآلی گیلان به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و با حضور نمایندگان شرکت سیف‌بنا پیمانکار پروژه و معاونین شهرداری برگزار شد.   به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت و تکمیل سوله‌های جدید شرکت کودآلی […]

تکمیل سوله‌های جدید کودآلی

جلسه بررسی تکمیل سوله‌های جدید شرکت کودآلی گیلان به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و با حضور نمایندگان شرکت سیف‌بنا پیمانکار پروژه و معاونین شهرداری برگزار شد.

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت و تکمیل سوله‌های جدید شرکت کودآلی گیلان صبح امروز ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و با حضور نمایندگان شرکت سیف‌بنا پیمانکار پروژه، خیابانی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی، ماه‌پسند معاون مالی و اقتصادی و دیگر مدیران شهرداری برگزار شد.

 

گفتنی است که شهرداری رشت با همکاری مسئولان استان گیلان درصدد است تا با تسریع در عملیات اجرای پروژه‌های مدیریت پسماند طبق برنامه زمانبندی گامهای لازم در این عرصه را برداشته و اعتبارات ملی این امر را تمام و کمال جذب نماید.