آرشیو
کد خبر : 14929
دوشنبه - 28 شهریور 1401 - 20:31

با دستور شهردار رشت ؛ توجه به رفاهیات ، مشکلات اقتصادی و معیشتی کارکنان با واریز زود هنگام حقوق پرسنل شهرداری

با دستور سید امیر حسین علوی شهردار رشت و در راستای توجه به رفاهیات، مشکلات اقتصادی و معیشتی کارکنان، حقوق پرسنل شهرداری زودتر از موعد واریز شد. به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – از آنجا که کارآمدی و پویایی بیشتر شهرداری در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان […]

با دستور شهردار رشت ؛ توجه به رفاهیات ، مشکلات اقتصادی و معیشتی کارکنان با واریز زود هنگام حقوق پرسنل شهرداری
با دستور سید امیر حسین علوی شهردار رشت و در راستای توجه به رفاهیات، مشکلات اقتصادی و معیشتی کارکنان، حقوق پرسنل شهرداری زودتر از موعد واریز شد.
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – از آنجا که کارآمدی و پویایی بیشتر شهرداری در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان با نگاه ویژه مدیریت شهری به حوزه‌های مختلف رفاهی، آموزشی و معیشتی کارکنان محقق می‌شود، با دستور سید امیر حسین علوی شهردار رشت، حقوق پرسنل شهرداری قبل از فرا رسیدن موعد مقرر پرداخت شد.
لازم به ذکر است که در همین راستا، چند روز قبل نیز سید امیر حسین علوی شهردار رشت طی دستوری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری را مکلف کرد تا به قید فوریت نسبت به تکمیل و صدور کلیه احکام پرسنلی و تمدید قرارداد نیروهای شهرداری بر اساس احکام سال جاری اقدام عاجل صورت گیرد.