آرشیو
کد خبر : 14878
شنبه - 4 تیر 1401 - 09:01

در جلسه شورای اداری شهرداری رشت چه گذشت ؟

در جلسه شورای اداری شهرداری رشت که به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت  برگزار شد، بر سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های بزرگ مناطق تاکید شد. به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت صبح امروز جمعه سوم تیر ماه ۱۴۰۱ در جلسه […]

در جلسه شورای اداری شهرداری رشت چه گذشت ؟
در جلسه شورای اداری شهرداری رشت که به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت  برگزار شد، بر سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های بزرگ مناطق تاکید شد.
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت صبح امروز جمعه سوم تیر ماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای اداری شهرداری‌ که به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و با حضور خاوری مشاور عمرانی، معاونین و مدیران شهرداری رشت برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری رشت فردا میزبان یک گروه سرمایه‌گذار برای پروژه رینگ ۹۰ متری است و امیدواریم بتوانیم با تمهیدات اتخاذ شده این پروژه را در اسرع وقت به اتمام برسانیم.
شهردار رشت خطاب به مدیران مناطق اظهار داشت: از مدیران مناطق پنجگانه شهر رشت انتظار دارم تا سرعت بخشیدن به روند اجرای عملیات پروژه‌های بزرگ محدوده خود را در اولویت برنامه‌هایشان قرار دهند.
لازم به ذکر است که در این جلسه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی، مدیران پروژه ها، نکاتی را در مورد پروژه‌های آب بندان تالاب عینک، تقاطع غیر همسطح ولی عصر (عج)، لندفیل سراوان، پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان و رینگ ۹۰ متری به همراه میزان پیشرفت فیزیکی شان ارائه دادند.
همچنین در بخش دوم این جلسه، مدیران مناطق در باب نگهداشت پارکها، فضای سبز، تابلوی شهدا، زیباسازی، المان‌ها، رنگ‌آمیزی و خلافهای ساختمانی موضوعات لازم را در حضور شهردار رشت مطرح کردند.