آرشیو » اجتماعی » مهمترین عناوین » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 14471
شنبه - 22 مرداد 1401 - 21:38

برگزاری نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد با فرماندار شهرستان لاهیجان

نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد با فرماندار شهرستان لاهیجان برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد با فرماندار شهرستان لاهیجان

ختم کلام؛

فرهاد براتی در جمع نمایندگان تشکل ها و سازمان های مردم نهاد شهرستان لاهیجان که ظهر شنبه با فرماندار شهرستان لاهیجان و به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی برگزار شد ، با اشاره به اهمیت و جایگاه سمن ها ، اظهار داشت : تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در خط مقدم مشارکت های اجتماعی حضور دارند.

فرماندار لاهیجان افزود : در حوزه های مختلف اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی ، مجموعه های مردمی از دستگاه های دولتی پیشی گرفته اند و با کمترین امکانات حماسه هایی خلق کرده اند که تا مدتها به یادگار می ماند.

نماینده عالی دولت در شهرستان یکی از قدیمی ترین فعالیت های مشارکت مردمی را برپایی هیات های مذهبی دانست و بیان داشت : اگر همه دستگاه های اجرایی دست به دست هم بدهند نمیتوانند مراسماتی با این چنین کیفیت هایی برگزار کنند.

وی در ادامه با تاکید بر افزایش گستره فعالیت سمن ها از شهرستانی به استانی و ملی ، گفت : این عشق ، علاقه و دغدغه است که انگیزه چنین فعالیتهایی را در انسان ایجاد میکند بنابراین با برنامه ریزی درست میتوان به بهتر شدن شرایط کمک کرد.
براتی ضمن تاکید بر افزایش فضای مشارکت بین تشکل ها ، اظهار داشت: فعالیت دست جمعی گروه های مردم نهاد تاثیرگذاری بیشتری در حوزه اجتماعی خواهد داشت.

براتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، نقش آفرینی و اقدامات ارزنده توام با انگیزه و توان مضاعف سازمان های مردم نهاد را در زمینه همراهی وکمک در پیشگیری ، مقابله و کنترل بیماری کرونا را ستودنی و قابل تقدیر عنوان کرد.

فرماندار  لاهیجان در پایان با اشاره به اهمیت مقوله تولید محتوا برای معرفی فعالیتها و برنامه‌ها از سوی سازمانهای مردم نهاد خواستار بهره بردن از وجود خیرین برای بهبود امکانات سخت افزاری این سازمانها شد .