آرشیو » اجتماعی » سیاسی » گیلان
کد خبر : 14406
دوشنبه - 17 مرداد 1401 - 08:08

پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز خبرنگار

فرماندار رشت فرارسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی با ارسال پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، این روز را به همه خبرنگاران پرتلاش و متعهد تبریک […]

پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز خبرنگار
فرماندار رشت فرارسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی با ارسال پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، این روز را به همه خبرنگاران پرتلاش و متعهد تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
و هو الحکیم الخبیر
رسانه متعهد و اندیشه بلند فعالین پرتلاش این عرصه یکی از ارکان رشد و توسعه همه جانبه جامعه است؛ بخصوص در دنیای امروز که دشمنان آزادی و ملل آزاده با زیر پا گذاشتن موازین شناخته شده بین‌المللی و معیارهای اخلاقی، سعی بر تحریف واقعیات و زمینه‌سازی برای دستیابی به اهداف استعماری خود دارند.
 در جهانی که عمر خبر از چند دقیقه تجاوز نمی کند، اصحاب رسانه پیشقراولان مبارزه با جنگ نرم دشمن و واسطه انتقال دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به مردم می باشند. آنانی که برغم داشتن حرفه ای سخت و پر استرس، جهانی فکر می کنند و لذت خبررسانی مسئولانه و به موقع را به تمام مشکلات ترجیح می دهند.
 ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام و شهداء حقجوی و حقگو دشت کربلا، عزم جدی اصحاب رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری در پیشبرد اهداف و تبیین دستاوردهای ایران اسلامی را ارج نهاده و به وجودشان افتخار می‌کنیم.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهداء حوزه خبر خصوصا شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی فعالین حوزه خبر تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیق روز افزون تلاشگران عرصه بیان حقیقت و تصویرگران امین واقعیات را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.
حمید رضا امام پناهی
فرماندار شهرستان رشت