آرشیو » اجتماعی » سیاسی
کد خبر : 14400
سه شنبه - 11 مرداد 1401 - 11:20

فرماندار رشت در بازدید از طرح سالم سازی ساحل امین آباد، تاکید کرد؛ ضرورت رعایت حریم ۶۰ متری دریا، در هرگونه بهره‌برداری از سواحل

فرماندار رشت ضمن اشاره به تلاش ها برای فراهم آوردن محیطی مناسب برای استفاده خانواده از ساحل، عنوان کرد: رعایت حریم ۶۰ متری دریا در هرگونه بهره‌برداری از ساحل و برپایی دکه ها الزامی می‌باشد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمید رضا امام پناهی در بازدید از طرح سالم سازی ساحل […]

فرماندار رشت در بازدید از طرح سالم سازی ساحل امین آباد، تاکید کرد؛ ضرورت رعایت حریم ۶۰ متری دریا، در هرگونه بهره‌برداری از سواحل
فرماندار رشت ضمن اشاره به تلاش ها برای فراهم آوردن محیطی مناسب برای استفاده خانواده از ساحل، عنوان کرد: رعایت حریم ۶۰ متری دریا در هرگونه بهره‌برداری از ساحل و برپایی دکه ها الزامی می‌باشد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمید رضا امام پناهی در بازدید از طرح سالم سازی ساحل امین آباد بخش خشکبیجار که با همراهی سرپرست پلیس امنیت اخلاقی استان، جانشین اداره اماکن استان و همچنین برخی از اعضای ستاد سالم سازی سواحل شهرستان صورت پذیرفت، فراهم آوردن حداکثر ممکن امکانات برای استفاده راحت خانواده ها از ساحل را ضروری دانسته و گفت: باید نصب و بهسازی تابلوهای راهنمای ورودی و هدایتگر محوطه طرح‌های سالم‌سازی در دستور کار متولیان و مجریان طرح‌های سالم‌سازی قرار گیرد.
دکتر امام پناهی با اشاره به ضرورت ساماندهی و زیباسازی آلاچیق و دکه های مستقر در طرح‌های سالم‌سازی و رعایت حریم ۶۰ متری سواحل در برپایی این گونه تاسیسات  موقتی تأکید و اظهار داشت: انتظار می‌رود تا منابع طبیعی در هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط در زمینه هرگونه دست اندازی به عرصه منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قاطع داشته باشد.
 فرماندار رشت ادامه داد:ضروری است تا در اجرای طرح‌های سالم‌سازی مختص بانوان، حریم مصونیت بانوان و فاصله مجاز سایر تاسیسات مانند آلاچیق ها و دکه های موقتی از محوطه مورد استفاده بانوان رعایت گردد.
 گفتنی است دکتر امام پناهی در ادامه حضور در روستای امین آباد و در پاسخ به درخواست دهیار و اعضای شورای اسلامی منطقه، ضمن بازدید میدانی از آب بندان اراضی کشاورزی محل، در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.