آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 14383
سه شنبه - 7 تیر 1401 - 23:07

برگزاری نشست هم اندیشی سرپرست شهرداری لنگرود با جمعیت دوست داران محیط زیست لنگرود

نشست هم اندیشی سرپرست شهرداری لنگرود با جمعیت دوست داران محیط زیست لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی سرپرست شهرداری لنگرود با جمعیت دوست داران محیط زیست لنگرود

‍  نشست هم اندیشی سرپرست شهرداری لنگرود با جمعیت دوست داران محیط زیست لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار شد

سرپرست شهرداری لنگرودر در این نشست هم اندیشی گفت: حوزه معاونت خدمات شهری به نوعی خط مقدم مدیریت شهری محسوب می‌شوند و یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری و رضایت آنان است.

▫️وی گفت: علیرغم کمبود‌ها در ارائه خدمات‌رسانی اقدامات قابل توجهی در امر پاکسازی رودخانه‌ها و فرهنگ‌سازی و نصب پرده برای میوه فروشان پل درویشانبر و احیای تالاب که در فصل زمستان شاهد زیستگاه پرندگان می‌باشیم و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب و گام‌های خوبی از جمع آوری و آموزش تفکیک از مبدا توسط پیمانکار بازیافت شهرداری انجام می‌گردد.

▫️وی با بیان اینکه همچنین شهرداری جایگاه موقت را برای ضایعات نخاله‌های ساختمانی مشخص نموده که حتما در جهت آگاهی شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد گردید، افزود: جمعیت دوستداران محیط زیست مثل همیشه همراه و یاور شهرداری بوده و باعث پیشرفت از وضع موجود به وضع مطلوب‌تری برای شهر لنگرود باشند.

ابراهیم زمانی مدیرعامل جمعیت دوست داران محیط زیست لنگرود نیز در این جلسه گفت: احیا رودخانه، برچیدن میوه فروشان کنار پل درویشانبر، احیا تالاب، ساماندهی سگ‌های بلاصاحب، در نظر گرفتن مکانی برای ضایعات (نخاله‌های ساختمانی) و آموزش تفکیک از مبدا با شعار کاهش مصرف و تولید پسماند از برنامه‌های این ثمن مردم نهاد در جهت همکاری متقابل و اهمیت محیط زیست است.

زینب رزاقی لنگرودی