آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 14340
شنبه - 22 مرداد 1401 - 22:11

از سوی شورا و شهرداری رشت انجام شد؛ تجلیل از خبرنگاران در تالار مرکزی

مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه شورای اسلامی و شهرداری رشت در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

از سوی شورا و شهرداری رشت انجام شد؛ تجلیل از خبرنگاران در تالار مرکزی

http://ختم کلام؛ رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در تالار مرکزی رشت با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: قرار بود مراسم تجلیل از خبرنگاران با برنامه های متنوع و در همان روز برگزار شود اما به دلیل تقارن این روز با عاشورای حسینی با چند روز تاخیر برگزار شد.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه خبرنگاران با دغدغه ها و مشکلاتی همچون دیگر اقشار جامعه مواجه هستند افزود: یقینا بخش عمده ای از مشکلات خبرنگاران در حوزه اختیارات مجموعه مدیریت شهری نیست ،اما می توانیم با همراهی دیگر دستگاه ها بخشی از مشکلات تلاشگران حوزه خبر را برطرف کنند.

وی با تاکید به اینکه جلساتی را با حضور خبرنگاران و اساتید حوزه اطلاع رسانی برگزار می کنیم تصریح کرد: مراسم امروز نیز در راستای تجلیل از خبرنگاران برگزار شد تا قدر دانی خودمان را از خبرنگاران نشان دهیم و بنده اهل رشوه کلامی نیستم و هر زمان احساس کنم که مباحثی خلاف واقع است صراحتا اعلام می کنم و حقیقتا رسانه ها با کمترین درآمد ، زحمات زیادی را در مبحث اطلاع رسانی متحمل می شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه قطار توسعه شهر رشت به حرکت در آمده است تصریح کرد: با همراهی و تعامل می توانیم برای شهر رشت نتایج خوبی رقم بزنیم و بنده با توجه به تجاربی که دارم ،عملکرد شورا را خوب ارزیابی می کنم و شورا بر اساس وظایفش به موضوعاتی همچون انتخاب شهردار و .. توجه داشت.

کارگرنیا با اشاره به برگزاری جلسات علنی شورای رشت بیان کرد: شورای ششم رشت تا کنون ۴۹ جلسه برگزار کرد که طی آن ۲۷۱ مصوبه داشته ایم و هفتاد مورد تذکر را از طریق شورا به مجموعه شهری دادیم و این تذکرات باید درسی برای مدیران وقت می شد که متاسفانه این گونه نشد و در نهایت با مجموعه مدیریتی جدید به کارها ادامه می دهیم.

وی با تاکید به اینکه انتقادهای سازنده اصحاب رسانه درسی برای دستگاه ها است افزود: ما نیز انتقادات سازنده واصولی و منصفانه را پذیرا هستیم و ان شاا با کمک یکدیگر بتوانیم اتفاقات خوبی برای شهر رقم بزنیم و ما برای رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری و اقداماتی همچون جذب اعتبارات ملی برای رفع مشکلات رودخانه های شهر، سراوان و… به همراهی اصحاب رسانه نیازمند هستیم .