آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 14185
چهارشنبه - 1 تیر 1401 - 17:09

رییس شورای اسلامی شهر لنگرود در نشست خبری؛ بیش از ۸۰ درصد از سایت کارخانه کمپوست آماده شده است

رییس شورای اسلامی شهر لنگرود با بیان اینکه
شهرداری و شورای ششم این شهرستان در یکساله اخیر عملیات عمرانی قابل توجهی در لنگرود صورت گرفته است گفت: بیش از ۸۰ درصد از سایت کارخانه کمپوست آماده شده است.

رییس شورای اسلامی شهر لنگرود در نشست خبری؛ بیش از ۸۰ درصد از سایت کارخانه کمپوست آماده شده است

ختم کلام؛

رئیس شورای شهر لنگرود در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه انتخاب شهردار در همان روزهای اول آغاز به کار شورای ششم انجام شد گفت: برای انجام این کار فراخوان داده شد و بیش از ۴۰ نفر در نهایت ۲۵ نفر که حائز شرایط اولیه بودند اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام محسن فداکار  گفت: همچنین در اولین روز شروع به کار هیئت رئیسه، شهردار معرفی شد اما بعد از سه ماه عدم تایید وی به ما اعلام شد که نفر دوم با اکثریت آرا جهت تایید به استانداری معرفی شدکه متاسفانه بعد از گذشت هفت ماه شهردار دوم نیز مورد تایید واقع نشد و بلافاصله آقای مصطفی طالبی با هفت رای به عنوان شهردار شهر لنگرود معرفی شد و امیدواریم که در کمترین زمان نامه تاییدیه ایشان به دست شورای شهر لنگرود برسد.

وی با تاکید براینکه شورای شهر لنگرود به وظیفه ی ذاتی و قانونی خود عمل کرده است اظهار داشت: علیرغم اینکه در یک ساله عمر کاری شورای شهر، شهرداری لنگرود با سرپرستی اداره می شد اما عملکرد خوب و قابل توجهی داشته و در همه ی امور وشفاف سازی صورت گرفته است.

رییس شورای شهر لنگرود خاطر نشان کرد: ماآنچه را که شعارداد ه ایم در یک ساله اخیرمحقق شده و نتیجه ی آن نیز درسطح شهر کاملا مشهود است.

رئیس شورای شهر لنگرود در بخش دوم سخنان خود به بحث پسماند پرداخت و با بیان اینکه تفکیک زباله از مبدا یکی از اساسی ترین موضوع در کاهش تولید زباله می‌باشد تصریح کرد:شهرستان لنگرودروزانه صدتن زباله تولید می کند بنا بر این بافرهنگ سازی خصوصٱ در میان دانش آموزان باید تولید زباله را به حداقل برسانیم.

وی سپس به وضعیت کارخانه کمپوست مادیان گوابر اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۰ درصد عملیات ساخت سایت کمپوست آماده شده است و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای شهر لنگرود یادآور شد: : مدتهاست که مردم از بوی بد زباله نجات پیدا کرده اند و زباله هاپس از چند روزدپو سریعا جمع آوری و به محل کارخانه انتقال داده می شود.
حجت الاسلام فداکار همچنین درخصوص سد معبر گفت: همراهی و مشارکت مردم در این خصوص بسیار تاثیرگذار بودو هر جا که مردم همراه تر باشند یقیناً نتیجه ی مطلوب تر حاصل خواهد شد.

رئیس شورای شهر لنگرود در پایان سخنان خود از پیشتازی شورا و شهرداری لنگرود در امور فرهنگی خبرداد و افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود همواره در امر فرهنگی پیشتاز بوده ودر بسیاری از کارهای فرهنگی اعم از کمک به کتابخانه‌های عمومی، هیئت های مذهبی، مردم نهادو کارهای هنری فرهنگی مصمم می باشد.

در ادامه این نشست مصطفی طالبی ،سرپرست شهرداری لنگرود نیز از حسن اعتماد اعضای شورای شهر لنگرود نسبت به خود قدردانی نمود وگفت: امیدواریم با همفکری و تعامل بین مجموعه ی شورا و شهرداری شهری آباد در شأن مردم فهیم لنگرود داشته باشیم.

وی افزود: رسالت خبرنگاران بسیار خطیروحائز اهمیت است.

طالبی افزود: قلم خبرنگاران مانند اسلحه ی یک پاسدار در مقابل اهداف شوم دشمن هستند .
وی یادآور شد: خبرنگاران بعنوان بازوان قدرتمند دولت هستند که می‌توانند با اطلاع‌رسانی به موقع خدمات دولت را به گوش مردم برسانند تا مسئولین بهتر و مصمم تر انجام وظیفه نمایند.

سرپرست شهرداری لنگرود در پایان به افزایش بودجه شهرداری لنگرود اشاره کرد و گفت؛ این بودجه از۱۰۳ میلیارد تومان به ۱۸۰ میلیارد تومان رسیده که برگ زرینی برای اقدامات بیشتر و موثرتر شهرداری است .