آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » اقتصادی » سیاسی » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان
کد خبر : 13820
سه شنبه - 24 خرداد 1401 - 10:22

اولین استعفا در کابینه رئیسی | وزیر پرمدعا و جنجالی کنار رفت!

به گزارش http://ختم کلام؛ | «حجت عبدالملکی» وزیر کار با ارائه نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور رسماً استعفای خود را اعلام کرد.   وی نوشت: بسمه‌تعالی حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و تحیات و آرزوی توفیق و عافیت؛ ضمن تشکر از حسن نظر جنابعالی به اینجانب جهت تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار […]

اولین استعفا در کابینه رئیسی | وزیر پرمدعا و جنجالی کنار رفت!

به گزارش http://ختم کلام؛ | «حجت عبدالملکی» وزیر کار با ارائه نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور رسماً استعفای خود را اعلام کرد.

 

وی نوشت:

بسمه‌تعالی

حضرت آیت‌الله رئیسی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات و آرزوی توفیق و عافیت؛

ضمن تشکر از حسن نظر جنابعالی به اینجانب جهت تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قدردانی از اعتماد مجلس محترم شورای اسلامی، به‌منظور افزایش هماهنگی در دولت، استعفای خود را از این سمت اعلام می‌نمایم.

اینجانب در طول حدود ۳۰۰ روز فعالیت در این وزارتخانه، همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم عزیز کشور به‌کار بستم و از همراهی صمیمانه همکاران این وزارتخانه در این مدت تشکر میکنم.

خود را سرباز کوچک نظام اسلامی و دولت مردمی میدانم و تا پای جان در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع آن و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش خواهم کرد و از هیچگونه خدمتی در این عرصه فروگذار نخواهم کرد ان‌شاءالله.

گفتنی است عملکرد وی در رابطه با حقوق بازنشستگان با اعتراضات فراوانی مواجه شده بود. پیش از این شنیده می شد مجلس قصد استیضاح وی را دارد که رئیسی تصمیم گرفت خود فردی دیگری را انتخاب کند. در روزهای گذشته برخی ادعاهای عبدالملکی  قبل انتخابات برجسته و با واکنش های  بسیاری همراه شده بود.

منبع؛ حکایت گیلان