آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 13710
چهارشنبه - 31 فروردین 1401 - 21:46

رییس شورای اسلامی شهر لنگرود در نشست خبری خبر داد: افتتاح ۹۰ غرفه در پارک بازار جهت ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر

رییس شورای اسلامی شهر لنگرود در نشست خبری از افتتاح ۹۰ غرفه در پارک بازار برای ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبرخبر داد.

رییس شورای اسلامی شهر لنگرود در نشست خبری خبر داد: افتتاح ۹۰ غرفه در پارک بازار جهت ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر

http://ختم کلام؛

رییس شورای اسلامی شهر لنگرود، طی نشستی با خبرنگاران، در پاسخ به مهمترین سوال خبرنگاران در خصوص وضعیت شهردار جدید لنگرود، اظهار داشت: تاکنون سه نفر به عنوان منتخب اعضای شورا به استانداری معرفی گردیده که متاسفانه توسط مراجع ذی صلاح رد شدند. البته سومین نفر معرفی شده توسط اعضای شورای شهر ؛ به سابقه مدیریتی ایشان ایراد گرفته شده که برای بررسی مجدد مدارک و مستنداتی را ارایه داده ایم و منتظر اعلام نتیجه از سوی استانداری و مراجع ذیصلاح هستیم.

فداکار رییس شورای اسلامی  شهر لنگرود افزود: هر چند انتخاب شهردار پروسه زمان بوده اما اعضای  شورای شهر لنگرود با تمام توان فعالیت می کند و اقدامات خوب و قابل توجهی در همین مدت کوتاه انجام شده که جا دارد از سرپرست شهرداری اقای طالبی جهت اجرایی کردن مصوبات شورا قدردانی نمایم.

حجت الاسلام  فداکار در خصوص سد معبر تصریح کرد: رفع سد معبر وظیفه ذاتی شهرداری هاست، و از همان روزهای بدو ورود ما به شورای شهر یکی از موضوعات مهمی بوده که در دستور کار ما قرار گرفت تا یکی از دغدغه بحق شهروندان لنگرودی را برطرف نماییم. در این خصوص مکانی در پارک بازار با ۹۰ غرفه تعیین و با هزینه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در حال آماده سازی است که ۲۹ اردیبهشت فاز اول این پروژه افتتاح خواهد شد.

وی با بیان این نکته که لنگرود با وجود مکان هایی همچون پارک فجر، تالاب و رودخانه، دارای ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری است، افزود: با سرمایه گذار بزرگی در خصوص رودخانه شهر صحبت های اولیه انجام و مطالعات دقیقی توسط،این سرمایه گذار از موقعیت رودخانه لنگرود نیز به عمل امده است. که در آینده ای نزدیک؛ نتیجه مشارکت با این سرمایه گذار مشخص خواهد شد‌.
رییس شورای اسلامی شهر لنگرود در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت حاج علی حاج صادقی در ۲۶ اردیبهشت در لنگرود خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری سیرجان برگزار و بحث خواهرخواندگی لنگرود و سیرجان در این مراسم بیان خواهد شد.
حجت الاسلام فداکار افزود: ما با داشته هایمان حرکت نمیکنیم. ما با توجه به آرمان حرکت می کنیم، تا بتوانیم با نگاه به آرمان ؛ حرکتمان را افزایش و در مسیر خدمت رسانی موفق تر باشیم.

منبع: غدیر خبر