آرشیو » اجتماعی » مهمترین عناوین » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 13439
پنجشنبه - 15 اردیبهشت 1401 - 22:22

فرماندار شهرستان لنگرود در حاشیه برگزاری جشنواره بهار نارنج:امید به ثبت ملی جشنواره بهار نارنج کومله

هشتیمن جشنواره بهار نارنج با همت اعضای شورای اسلامی شهر کومله و همکاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان، پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا امسال برگزار شد.

فرماندار شهرستان لنگرود در حاشیه برگزاری جشنواره بهار نارنج:امید به ثبت ملی جشنواره بهار نارنج کومله

 محمدرضا جلالی، فرماندار شهرستان لنگرود در حاشیه برگزاری جشنواره بهار نارنج که در شهر زیبای کومله برگزار شد، بیان کرد: همانطور که مستحضرید هشتمین جشنواره بهار نارنج با همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری کومله و همکاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان، پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا امسال به جهت ایجاد شور، نشاط، شادمانی، امید افرینی و در راستای ترویج ظرفیت های گردشگری شهرستان برگزار شد که از شهرستان های مجاور هم استقبال خوبی به عمل آمد.
وی افزود: این جشنواره به منظور معرفی زیبایی های این آیین و بررسی چالش های پیش روی فعالین حوزه مرکبات استان، به خصوص جذب سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری با عنایت به سیاست های دولت و تاکید استاندار محترم به جهت ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری در استان برگزار شد.

فرماندار لنگرود بیان کرد: امیدواریم با توجه به قول مساعدی که مسئولین وزارت میراث فرهنگی داده اند، امسال نسبت به ثبت ملی این جشنواره و جلب ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت تجهیز زیرساخت های گردشگری شهر کومله اقدام شود.
جلالی همچنین در انتها از میزان استقبال مردم از این جشنواره گفت: امسال در این جشنواره استقبال خیلی خوب داشتیم که خود نشان دهنده فضای خوبی است که تدارک دیده شده بود و برنامه های خوب و ارزنده ای وجود داشت که مورد توجه مردم قرار گرفت.
منبع:دیارمیرزا