آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 13342
شنبه - 20 فروردین 1401 - 08:42

سرپرست فدراسیون فوتبال: پای کار برای بازسازی زیرساخت‌های فوتبال گیلان هستم

سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت فوتبال گیلان گفت: تمام توان خود را برای بازسازی زیرساخت‌های فوتبال در استان‌های کم برخوردار و به ویژه گیلان خواهم گذاشت.

سرپرست فدراسیون فوتبال: پای کار برای بازسازی زیرساخت‌های فوتبال گیلان هستم

میرشاد ماجدی که برای شرکت در مراسم یادبود سیروس قایقران وارد گیلان شد.
در ابتدای ورود به استان به دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان رفت و ومورد استقبال جهانبخش آرمان قرار گرفت.

سرپرست فدراسیون فوتبال نیز در دیدار با جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: بسیار خرسندم که در استان گیلان حضور دارم، استان گیلان در فوتبال لیست‌های بزرگی داشته و دارد که زنده یاد سیروس قایقران یکی از آن‌ها بود که امروز به احترام این مرد بزرگ برای شرکت در سالگردش به این استان آمدم.

سید میرشاد ماجدی با اشاره به وضعیت فوتبال گیلان افزود: تمام توان خود را برای بازسازی زیرساخت‌های فوتبال در استان‌های کم برخوردار و به ویژه گیلان خواهم گذاشت.

وی در مورد احداث ساختمان هیات فوتبال گیلان گفت: هیات فوتبال نگین انگشتر فوتبال گیلان است و باید از لحاظ ساختمان و زیرساخت در جایگاه خوبی باشد.

سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به ظرفیت‌های بالای فوتبال گیلان گفت: من هم تمام توان خود را برای ساخت هیات فوتبال می‌گذارم و امیدوارم که گیلان را در فوتبال کشور در جایگاه واقعی ببینیم و بنده هم از هیچ کمکی کوتاهی نخواهم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به ماجدی اظهار کرد: بسیار خرسندیم که فدراسیون فوتبال در دست یک فوتبالی افتاد، گیلان در حوزه فوتبال از لحاظ زیرساخت ورزشی بسیار ضعیف است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا از هر جا که بتوانیم کمک بگیریم و زیر ساخت استان را به جایگاه مطلوبی برسانیم.

جهانبخش آرمان با اشاره به سکو‌های استادیوم‌های گیلان گفت: هم اکنون سکوی روبروی جایگاه انزلی رو به اتمام است و نور استادیوم انزلی نصب شده، نصب دکل‌ها و نور استادیوم پوریای ولی تالش نیز به اتمام رسید در مدت بسیار کوتاهی نور استادیوم مجموعه ورزشی وحدت آستارا به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به وضعیت استادیوم رشت افزود: استادیوم عضدی رشت هم چمن مصنوعی آن برچیده شده و در حال شروع ساخت و استانداردسازی آن هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به ترکیب تیم ملی بیان کرد: استان گیلان استان صنعتی نیست اما دارای استعدادهای فراوانی است و در حال حاضر نیز ۳۰٪؜ ترکیب اصلی تیم ملی ایران گیلانی هستند.

آرمان با اعلام آمادگی برای اهدای زمین مناسب برای ساخت ساختمان هیات فوتبال گیلان افزود: از فدراسیون می‌خواهیم تا کمک ویژه‌ای برای پروژه فوق انجام دهد.