آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 13329
جمعه - 20 اسفند 1400 - 11:22

تخفیفات عیدانه شهرداری برای شهروندان تا پایان ۱۴۰۰

سرپرست شهرداری لنگرود از تخفیفات عیدانه شهرداری برای شهروندان تا پایان ۱۴۰۰خبرداد.

تخفیفات عیدانه شهرداری برای شهروندان تا پایان ۱۴۰۰

 

 

مصطفی طالبی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شعبان ماه خوشحالی و مسرت برای همه شهروندان است و شهرداری نیز تلاش می کند با تغییر فضای بصری و ایجاد شادابی و طراوت، شهر را زیبا و چراغانی کند.

وی با بیان اینکه شهرداری همه ساله در اعیاد شعبان و مناسبت های دیگر تخفیفاتی را برای عموم شهروندان در ارائه خدمات در نظر می گیرد، گفت: اعیاد شعبانیه امسال مقارن با نیمه دوم اسفند و قبل از آغاز سال نو شده و به همین مناسبت شهرداری به سان سال های گذشته تخفیفاتی را در نظر گرفته است.

سرپرست شهرداری لنگرود با بیان اینکه تخفیفات در نظر گرفته شده در زمینه پرداخت عوارض نوسازی، پیشه وری، صنفی و غیره است، افزود: شهروندان می توانند برای استفاده از تخفیفات در نظر گرفته شده تا پایان سال جاری به شهرداری مراجعه کنند و کارکنان شهرداری شهروندان را راهنمایی خواهند کرد.

طالبی با بیان اینکه در راستای خدمت رسانی بیشتر در زمینه کار اداری، شیفت عصر نیز ایجاد شده، گفت: تا پایان سال جاری پرسنل اداری شهرداری از ساعت ۱۷ تا ۱۹ نیز در شهرداری حضور. دارند و شهروندان برای دریافت خدمات علاوه بر ساعات اداری شیفت صبح، در شیفت عصر نیز می توانند مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام/