آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 13310
یکشنبه - 14 فروردین 1401 - 21:19

جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی برای اخلالگران بازار گیلان/ جریمه ۸۴۵ واحد تولیدی و صنفی در گیلان در نوروز

مدیرکل صمت گیلان از جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی برای اخلالگران بازار استان خبردادو گفت؛ ۸۴۵ واحد تولیدی و صنفی گیلان در نوروز جریمه شدند.

جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی برای اخلالگران بازار گیلان/ جریمه ۸۴۵ واحد تولیدی و صنفی در گیلان در نوروز

 

http://ختم کلام؛
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ تیمور پورحیدری در اولین کارگروه تنظیم بازار در سال جدید که در محل استانداری گیلان برگزار شد گفت: حضور اثربخش و دلگرم‌کننده استاندار پرتلاش در ایام نوروز در نقاط مختلف بازار استان; باعث ایجاد انگیزه مضاعف در اجرای بازرسی‌های دستگاههای نظارتی گردید و بیش از یک هزار و ۱۱۳ مورد گشت مشترک بازرسی در این ایام انجام گرفت.

مدیرکل صمت گیلان تشکیل پرونده برای ۸۴۵ واحد صنفی و تولیدی را ما حصل انجام بیش از ۷ هزار و ۹۸۴ مورد بازرسی برشمرد و گفت: علاوه بر واحدهای صنفی بیش از ۳۸۶ انبار نیز طی همین مدت مورد بازرسی قرار گرفته است و میزان ذخیره، تامین و عرضه کالاهای پرمصرف مورد رصد و پایش قرار می گرفت و فرمانداران شهرستانی نیز در امر نظارت بازار بسیار همراه بودندو از حیث کمی و کیفی بازار رصد قرار می‌گرفت.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان از استمرار بازرسی‌ها در ایام ماه مبارک رمضان سخن گفت و تاکید کرد: این بازرسی‌ها در خصوص اقلام مورد استفاده روزه داران استان به صورت جدی در دو شیفت صبح و عصر انجام خواهد شد تا آرامش و تعادل مناسب در بازار گیلان مداومت داشته باشد.