آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 13303
سه شنبه - 2 فروردین 1401 - 09:28

شهرداری لاهیجان مجهز به ماشین مکانیزه جاروی شهری شد

شهردار لاهیجان از خرید ماشین مکانیزه جاروی شهری خبر داد و گفت: از صبح روز نخست سال جدید، دستگاه جاروی شهری به مجموعه موتوری شهری افزوده شده و در اختیار همکاران حوزه معاونت خدمات شهری قرار گرفته است

شهرداری لاهیجان مجهز به ماشین مکانیزه جاروی شهری شد

شهردار لاهیجان از خرید ماشین مکانیزه جاروی شهری خبر داد و گفت: از صبح روز نخست سال جدید، دستگاه جاروی شهری به مجموعه موتوری شهری افزوده شده و در اختیار همکاران حوزه معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.

http://ختم کلام؛ رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در گفت و گویی گفت: به منظور اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری و سرعت بخشی به نظافت خیابان‌ها و معابر و جلب رضایت شهروندان، شهرداری لاهیجان اقدام به خرید دستگاه مکانیزه جاروی شهری کرد.

وی اضافه کرد: این دستگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری خریداری شده تا نظافت معابر و جداول شهری به صورت مکانیزه انجام شود.

شهردار لاهیجان گفت: با استفاده از ماشین جاروی شهری شاهد افزایش کیفیت نظافت شهری خواهیم بود.

وی افزود: از صبح روز نخست سال جدید، دستگاه جاروی شهری به مجموعه موتوری شهری افزوده شده و در اختیار همکاران حوزه معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.

زنده دل با بیان اینکه به کارگیری ماشین آلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته از جمله علل پیشرفت و افزایش راندمان کار خدمات‌رسانی به شهروندان می‌باشد، اضافه کرد: اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری باعث افزایش سرعت عملیات، افزایش ضریب ایمنی و بهداشت، افزایش زیبایی سیما و منظر عمومی، تسهیل در ارزشیابی و نظارت عملکرد، کاهش نیروی انسانی و صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

وی گفت: مدیریت شهری لاهیجان در سال ۱۴۰۱ برای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر بر تلاش شبانه روزی خود خواهد تا شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر از عملکرد خادمان خود رضایت داشته باشند