آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » اقتصادی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 13285
پنجشنبه - 26 اسفند 1400 - 20:24

مدیرکل صمت گیلان در نشست فوق العاده با معاونین و رؤسای ادارات صمت استان: وظایف ما بسیارمهم است چون با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد/ آرامش را در بازار گیلان با تمام توان برقرار کنید

پورحیدری در نشست فوق العاده خود با معاونین و مدیران ادارات ستادی و شهرستان های گیلان، بیان داشت: وظایف ما از آن جهت که مستقیماً با معیشت اقشار مختلف مردم سرو کار دارد بسیار مهم و اثرگذار است.

مدیرکل صمت گیلان در نشست فوق العاده با معاونین و رؤسای ادارات صمت استان: وظایف ما بسیارمهم است چون با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد/ آرامش را در بازار گیلان با تمام توان برقرار کنید
http://ختم کلام؛  مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان اولویت را رضایت و خشنودی خداوند؛ در انجام امور و وظایف محوله دانست و عنوان نمود: باید از صدق دل برای مردم کار کرد و همواره کار ما در راستای ارائه خدمت موثر به هموطنان و شهروندان عزیزمان باشد و این سبک و الگو باید در اولویت باشد نه اینکه کاری کنیم تا خوش آیند برخی افراد خاص باشد.

پورحیدری با بیان اینکه برای بهبود روند و اصلاح فرآیندها باید همت مضاعف داشت، افزود؛ برای اجرای برنامه های تحول گرا به توان و تجربه همه نیروهای متخصص در حوزه های مختلف نیازمندیم و دست همکاری به سوی همه مدیران و دلسوزان برای بهبود وضعیت حوزه صنعت و استفاده مطلوب از حداکثر ظرفیت‌های انسانی دراز می کنم.

وی تکلیف و تاکید کرد: شبانه روزی در این ایام تعطیلات بر امور بازار و سطح عرضه نظارت داشته باشید و حتما بازدید های سرزده خواهم داشت، آرامش را در بازار با تمام توان برقرار کنید.

مدیرکل صمت گیلان گفت: معتقدم این اصلاح و آبادانی در حوزه تولید و تجارت اتفاق نمی افتد مگر با وفاق و همت همه متولیان امر که دغدغه توسعه و پیشرفت تولید و تجارت استان را دارند.

وی در پایان با معاونین و روسای ادارات صمت شهرستانهای گیلان اتمام حجت کرد و گفت: همه ما دانسته در این سازمان قرار گرفته ایم و مسئولیت را پذیرفته‌ایم و با علم به کمبودها آمده ایم اما کاستی ها و کمبودهای بودجه‌ای دلیل محکمی نیست که از حوزه ماموریت خود کوتاه بیاییم و انشاا.. با کمک همه شما عزیزان بتوانیم هم شاّن سازمان را و هم شان مردم استان را آنچنان که باید باشد، حفظ نموده و در جهت رشد و ارتقاء آن بیش از پیش بکوشیم.