آرشیو » اجتماعی » اقتصادی » سیاسی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 13260
سه شنبه - 24 اسفند 1400 - 18:13

مدیرکل صمت گیلان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

آیت ا… رسول فلاحتی در دیدار با تیمور پورحیدری مدیرکل جدید صمت گیلان اظهار داشت: تجارب قبلی و متمادی شما که از بدنه وزارت صمت هستید برای ساماندهی حوزه صمت استان مطلوب است و نیاز است نظارت های حوزه بازار و تولید تشدید شود و قطعاً با توجه به اشراف به بخش های مختلف باید مشکلات را به جدیت حل و فصل نمایید.

مدیرکل صمت گیلان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

 

http://ختم کلام؛  به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر و صیانت از نیروی انسانی، عنوان نمود: علیرغم کثرت دستگاه‌های نظارتی بازهم در استان خلاء نظارتی وجود دارد و بنده بارها هم گفته‌ام که هر جایی که ثروت و قدرت وجود دارد وسوسه انسان محتمل است مگر اینکه انسان بخواهد و خداوند هم کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در دستگاه‌های مرتبط اقتصادی همانند سازمان صمت باید فرآیند خود صیانتی ایجاد شود افزود: باید دائم النظاره باشیم و فقدان نظارت آسیب آور است و بهتر است گزارش نظارت های انجام شده به دفتر ما و سایر ائمه جماعات در شهرستان ها ارائه شود و به جهت اینکه با بدنه مردم جامعه در ارتباط هستیم و لازم است در جریان امور باشیم.
وی همچنین گفت: در سال ۱۴۰۰ سه استان برتر در زمینه پژوهش داشتیم که استان گیلان نیز جزو آنها بود و این ماحصل همین شرکت های صنعتی پژوهش محور می باشد.
امام جمعه شهرستان رشت با اشاره به اینکه برخی از کارخانجات تعطیل همانند کاشی خزر، ایران برک و شرکت پوشش در سال های اخیر فعال شده اند گفت: یکی از مطالبات ما از سازمان صمت پیگیری و تلاش مضاعف در احیاء چنین واحد هایی است که می توانند زمینه اشتغال قابل توجهی را در استان فراهم آورند.
وی خاطر نشان کرد: این دولت برای امید آفرینی به مردم آمده است و استاندار هم در این مدت انصافا فعال عمل کرده و شب و روز نمی شناسد، بنابراین فضا برای توسعه تولید و تجارت زیرساختی همه جانبه را برای پیشرفت تولید و افزایش اشتغال در گیلان فراهم است.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در این دیدار از ارائه رهنمودهایی ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان قدردانی نمود و گفت: ما همواره خود را سرباز نظام و مقام معظم رهبری می‌دانیم و نیازمند هدایت و دعای خیر جنابعالی در مسیر رسالت های سازمانی جهت انجام تکالیف و بهبود مستمر امور هستیم.
تیمور پور حیدری با بیان اینکه دامنه حوزه فعالیتی سازمان صمت استان بسیار گسترده می باشد افزود: این نکته سنجی ها برای ما ارزنده می باشد و یقین بدانید برای صیانت از نیروی انسانی و شفاف‌سازی امور و به کارگیری انسانهای سلیم النفس و با تجربه؛ برنامه ریزی نموده ایم تا بتوانیم با حمایت جنابعالی و سایر مسئولان فهیم استان کارنامه ای قابل قبول ارائه نمائیم.
متولی صنعت، معدن و تجارت استان در بخش دیگری از سخنان خود به عزم و برنامه ریزی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تشدید نظارت های میدانی اشاره نمود و گفت: قطعاً در امور کسب و کار تسهیل خواهد شد و مشکل احیاء واحد های صنعتی راکد و کمبود اراضی صنعتی نیز در حال پیگیری می باشد و به صورت مداوم هم مباحث نظارت و بازرسی بر بازار برای رفاه و بهبود معیشت مردم استان، تشدید خواهد شد.
وی در پایان نسبت به ارائه گزارشات مستمر از فعالیت ها و تحولات حوزه تولید و تجارت بویژه نظارت ها اطمینان داد و عنوان کرد: ارتباط موثر با ائمه جماعات شهرستان ها جهت ارائه گزارش بصورت مداوم انجام می پذیرد تا از تریبون نماز جمعه به عموم مردم اطلاع رسانی شود.