آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » اقتصادی » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 13108
جمعه - 22 بهمن 1400 - 22:32

با حضور تیم مدیریت شهری و مسئولین لنگرود انجام گرفت ؛ آیین افتتاح یازده پروژه عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود

یازده پروژه عمرانی شهرداری لنگرود با حضور مجموعه مدیریت شهری این شهرستان افتتاح شد.

با حضور تیم مدیریت شهری و مسئولین لنگرود انجام گرفت ؛ آیین افتتاح  یازده پروژه عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود

http://ختم کلام؛ در هشتمین روز از  دهه مبارک فجر ، پروژه های شهرداری لنگرود مشتمل بر ۶ عنوان و ۱۱ پروژه  عمرانی ، خدماتی ….  با حضور سرپرست فرمانداری و شهرداری و نماینده مردم لنگرود در مجلس،  رییس و اعضای شورای  اسلامی شهر لنگرود و تعدادی از مسوولین ادارات در پیاده راه سلامت پارک فجر به بهره برداری رسید.

این پروژه ها در راستای خدمات رسانی به شهروندان  لنگرودی و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در سطح شهر محقق شده است .

در  ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فداکار  رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت ؛ شش ماه از شروع به کار شورای شهر میگذرد و خوشبختانه این شورا تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود ؛ در کنار پروژه های فرهنگی و رفاهی آنچه که  از ابتدا مد نظر اعضای شورا بوده ، توجه به مباحث عمرانی ست . و این کار با همکاری سایر نهادها به ثمر نشسته است .

رئیس شورای شهر  از همکاری خوب و صمیمانه مهندس طالبی سرپرست شهرداری لنگرود  تشکر کرد و در پایان اظهار امیدواری کرد  خداوند متعال توفیق خدمت به مردم عزیز که ولی نعمتان ما هستند را عنایت فرماید.‌

در ادامه این مراسم  مصطفی طالبی سرپرست شهرداری لنگرود ضمن تشکر از میهمانان حاضر و تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت ؛ در هشتمین روز از دهه مبارک فجر توفیقی حاصل شد تا شهرداری لنگرود به بیان گزارشی از عملکرد خود بپردازد .

وی گفت علیرغم شرایط اقتصادی موجود با کمک تمامی نیروهای خدوم شهرداری خصوصا حوزه  معاونت عمران و شهرسازی  جناب مهندس شفیعی و همکاران ایشان که زحماتشان بر کسی پوشیده نیست  و کمک اعضای شورا و مسئولین ادارات که در تخصیص منابع به شهرداری کمک نموندند توانستیم عملکرد قابل قبولی را ارائه دهیم واین  امر مهم‌ با تدبیر و کوشش همکارانمان در مجموعه شهرداری محقق شد.

 مهندس طالبی  با بیان اینکه پروژه های قابل افتتاح شهرداری مشتمل بر  ۶ عنوان و تعداد ۱۱ پروژه می باشد افزود:  میزان در آمد شهرداری ۸ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان بود که ۹۰۰ میلیون تومان آن از اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی در ادامه پروژه های قابل افتتاح شهرداری را برشمرد و افزود ؛ ساخت دیوار حائل رودخانه جنب خیابان شهید قبادی بطول ۵۰ متر، اجرای پروژه تعیین حریم و صیانت تالاب کیاکلایه به طول ۳۰۰۰ متر در دو فاز

روکش آسفالت کوچه مقداد ۲۲ به متراژ ۱۵۰۰متر مربع، روکش آسفالت کوچه مهر هشتم ۵۰۰۰ متر مربع، روکش آسفالت خیابان قوام ۷۰۰۰ متر مربع، روکش آسفالت خیابان شهید باقرپور (آب و فاضلاب سابق) ۳۰۰۰ متر مربع، روکش آسفالت کوچه مهر چهاردهم به متراژ ۱۵۰۰متر مربع، لوله گذاری کوچه های شهامت ۵ به طول ۲۰۰ متر طول، جمهوری ۳۶ به طول ۲۵۰ متر، شهید آذر ارجمند به طول ۸۰ متر را از دیگر پروژه های عمرانی  شهرداری لنگرود بیان نمود.

مهندس طالبی سرپرست شهرداری لنگرود در ادامه سخنانش به اجرای فاز سوم پروژه زیر سازی و احیای پارک حاشیه ای بلوار جمهوری (جاده چمخاله) بمتراژ ۸۵۰ متر مربع اشاره کرد و از  اجرای پروژه اصلاح و ترمیم و نصب پالت فرش پیاده راه خیابان امام خمینی(ره) به متراژ ۱۵۰۰متر، اجرای پروژه بتن ریزی کوچه شریعتی سوم به متراژ۲۰۰ متر مربع، اجرای پروژه زیر سازی و بتن ریزی کوچه ولایت دوم به متراژ ۲۲۰۰ متر مربع، اجرای پروژه بتن ریزی کوچه های سعدی یازدهم به متراژ ۳۵۰ متر مربع و کوچه بینش ۱۶ به متراژ ۳۵۰ متر مربع بخش خبر داد.

سرپرست شهرداری لنگرود در خصوص  حل مشکل زباله نیز گفت ؛ خوشبختانه  دستگاه ویندروتر که از کشور آلمان خریداری شده بود با موفقیت  از گمرک ترخیص شده و به امید خدا در محل آتش نشانی شماره دو قرار خواهد گرفت و انشالله  تا زمان  آماده شدن سوله بارگیری خواهد شد.

 طالبی سرپرست شهرداری لنگرود در پایان  صحبتهای خود از حمایت های همه جانبه رئیس و  اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان و مدیران ارشد شهرستان در جهت تحقق اهداف و اجرای پروژه ها قدردانی کرد./ نگاه شمال