اجتماعی » آرشیو » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 13082
شنبه - 7 اسفند 1400 - 21:21
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

کانون های دانشجویی براساس رسالتی که دارند در دانشگاه به فعالیت بپردازند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست صمیمی با دبیران کانون های دانشجویی این دانشگاه گفت: کانون های دانشجویی باید بر اساس عنوان و رسالتی که دارند به انجام فعالیت های فرهنگی در دانشگاه بپردازند.

کانون های دانشجویی براساس رسالتی که دارند در دانشگاه به فعالیت بپردازند
http://ختم کلام؛ دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست صمیمی با دبیران کانون های دانشجویی این دانشگاه ضمن تقدیر از عملکردهای خوب کانون‌های دانشجویی، در شرایط کرونا اظهار کرد: کانون‌های دانشجویی باید براساس عنوان و رسالتی که دارند بتوانند با هدف گذاری و اجرای برنامه های متنوع در زمینه هایی که توانمند هستند، در سطح دانشگاه به فعالیت بپردازند.
وی ادامه داد: فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشگاه در چند سال اخیر بسیار ارزشمند بوده و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز همواره از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی حمایت کرده و بودجه لازم را برای اجرای برنامه ها در اختیار کانون‌ها قرار داده است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی باید با برقراری ارتباط بین جامعه و دانشگاه، ذکات آنچه را که در دانشگاه می آموزند، در جامعه در جهت خدمت به مردم بپردازند‌. وی افزود:   دغدغه فرهنگی دانشجویان فعال در این کانون‌ها  به عنوان مدیران آینده این کشور، بسیار ارزشمند است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با تبریک مبعث پیامبر اکرم اسلام (ص) گفت: ایشان نمونه اخلاق خوب بودند و ما باید با الگو پذیری از ایشان بی اخلاقی هایی را که امروز در بعضی از موارد شاهد هستیم را از بین ببریم.
مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز به فعالیت گسترده کانون ها در شرایط کرونا  ،  فعالیت اولین کانون دانشجویی اهدای عضو در کشور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین کسب رتبه برتر توسط کانون هنرهای تجسمی و… اشارهکرد. وی همچنین بر لزوم برنامه ریزی کانون های فرهنگی دانشجویان در سال آینده تاکید کرد.
در این نشست صمیمی، دبیران کانون های دانشجویی نیز به بیان دستاوردها و زمینه های فعالیت و برنامه های کانون های خود پرداختند و موضوعات تخصصی در خصوص برنامه های کانون ها و انتظارات آنها از معاونت مطرح و برنامه های سال آتی کانون ها ارائه شد