آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » اقتصادی » سیاسی » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 12895
پنجشنبه - 7 بهمن 1400 - 23:25

معاون وزیر صمت درسفر به گیلان : رویکرد دولت سیزدهم پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم است

در آستانه سفر ریاست جمهوری به گیلان معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران صبح امروز وارد گیلان شد.

معاون وزیر صمت درسفر به گیلان : رویکرد دولت سیزدهم پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم است

به گزارش  ختم کلام و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان گیلان ، علی رسولیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران پیش از ظهر امروز در رشت طی نشست های مشترک با رئیس سازمان صمت گیلان و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ،آخرین وضعیت صنایع و شهرک های صنعتی این استان را مورد بررسی قرار داد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در گفت وگویی با خبرنگاران با اشاره به اهمیت سفر رییس‌جمهوری به گیلان گفت: پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم رویکرد دولت سیزدهم است و در همین ارتباط وزارت صنعت معدن و تجارت با راه‌اندازی سامانه پاسخگویی ۱۲۴ در سطح استان ها آماده دریافت پیشنهادات ،انتقادات و مسائل مشکلات حوزه‌های مختلف است.

وی افزود :علاوه بر این با سفرهای استانی رئیس جمهوری ،معاونین وزارت صمت با اطلاع رسانی قبلی به نمایندگی از وزیر در سفرهای استانی حضور پیدا می کنند و در این سفر نیز به اتفاق مدیرکل بازرسی وزارتخانه برای کاهش مشکلات در خدمت مردم استان گیلان هستیم .

رسولیان معاون وزیر صنعت با حضور در میز خدمت به پرسش های صاحبان صنایع پاسخ گفت و صاحبان صنایع با طرح مسائل و مشکلات حوزه کاری خود خواستار حمایت و رفع موانع تولید شدند.

بر اساس این گزارش با صدور دستورات لازم مقرر شد مشکلات صنعتگران و صاحبان صنایع در حوزه های مختلف با نگاه حمایتی رفع شود.