سرپرست فرمانداری لنگرود در نشست مشترک با اعضای شورا و شهردار کومله گفت: خوشحالم در شهرستانی مسوولیت اجرایی گرفته که بهشت فرصت‌ها است.

محمد رضا جلالی افزود: طی ۴ دهه اخیر به دلیل محدودیت‌ها و برخی ضعفهای مدیریتی نتوانسته‌اند از ظرفیت‌ها به گونه‌ای استفاده کنند که شهر لنگرود به توسعه لازم دست پیدا کند.

وی در رابطه با تعریف خود از مدیریت گفت: مدیریت یعنی یک قدم زندگی مردم را آسانتر کردن و تعریف من از توسعه این است که توسعه از کارهای کوچک آغاز می‌شود و اگر مشکلات دم دستی مردم را برطرف کنیم در نهایت به توسعه می‌رسیم.

سرپرست فرمانداری لنگرود یادآور شد: شاید نتوانیم همه توقعات مردم را مرتفع کنیم اما برای کاهش نابرابری باید تلاش کنیم تا توقعات ابتدایی در حد معضلات معیشتی برطرف شده و خدمات مناسب به مردم ارایه شود.

جلالی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف نیاز به انسجام و یکپارچگی داریم، افزود: انسجام مسئولان سبب بهبود اعتماد عمومی مردم می‌شود که تا حدودی کمرنگ شده است.

وی افزود: یادمان باشد که این مردم ما را انتخاب کرده‌اند و آن‌ها هستند که به ما حقوق پرداخت می‌کنند و اگر حس خدمت نداریم بهتر است در جایگاه مسئولیت قرار نگیریم.

سرپرست فرمانداری لنگرود، قانون مداری و اخلاق مداری را شاخصه مهمی در عرصه مدیریت سیاسی دانست و گفت: اگر اخلاق مدار و قانون مدار نباشیم بحث دموکراسی و مشارکت اتفاق نخواهد افتاد.

جلالی ادامه داد: بحث دیگر نیز توانمندی است که مستلزم این است که ما مشرف به موضوعات باشیم.

وی کارآمدی را مهمترین ویژگی را در بحث توسعه مدیریت سیاسی دانست و گفت: به واسطه بروز خلاقیت و استفاده از نخبگان و اندیشمندان می‌شود حتی در نبود منابع اقدامات خوبی انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری لنگرود در ادامه اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری، باید استراتژی توسعه شهری متناسب با برنامه عملیاتی تدوین شود.

دیریت شهری هیچ روز را به بطالت نگذرانده است

منوچهر مهدی‌پور در نشست مشترک اعضای شورا با سرپرست فرمانداری لنگرود گفت: تلاش داشته‌ایم آنچه که در شأن و شخصیت مردم کومله است را جامه عمل بپوشانیم.

شهردار کومله با بیان اینکه مدیریت شهری هیچ روز را به بطالت نگذرانده است، افزود: تمام توجه ما معطوف به کار بوده است.

مهدی‌پور با بیان اینکه کسب رضایت شهروندان سرلوحه کار شورا و شهرداری است، افزود: پروژه‌های را آغاز کرده‌ایم که منجر به رضایت شهروندان شود.

وی با اشاره به همدلی اعضای شورا و شهردار با مسوولان شهرستانی اظهار کرد: به سیاست بازی وورد نمی‌کنیم و همدلانه امور را پیش می‌بریم./ دیار میرزا