آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 12699
شنبه - 20 آذر 1400 - 10:48

از اپلیکیشن شهر خلاق خوراک و پوسته جدید پرتال شهرداری رشت رونمایی شد

اپلیکیشن شهر خلاق خوراک و پوسته جدید پرتال شهرداری رشت به مناسبت ششمین سال ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی با حضور معاون و مدیران یونسکو، شهرداران و نمایندگان شهرهای خلاق ایران، رئیس و اعضای شورا و شهردار رشت در سازمان فاوای شهرداری رشت رونمایی شد.

از اپلیکیشن شهر خلاق خوراک و پوسته جدید پرتال شهرداری رشت رونمایی شد

به گزارش ختم کلام؛ مجید عزیزی نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم اظهار داشت: با راه اندازی اپلیکیشن شهر خلاق خوراک رشت امکان دسترسی سریع و آسان به محتوای مرتبط، فراهم شده و موجبات آشنایی هر چه بیشتر شهروندان در استان و خارج از مرزها با برند شهر خلاق خوراک مهیا می‌شود.

 

مجید عزیزی رونمایی از اپلیکیشن شهر خلاق خوراک رشت را جهت تثبیت برند شهر خلاق خوراک گامی مهم و تاثیرگذار ذکر کرد و افزود: امروزه داشتن اپلیکیشن‌های موبایلی به عنوان یکی از اهداف اصلی در کسب و کار شناخته شده و یکی از اهداف برند شهر خلاق خوراک هم جذب گردشگر است.

 

نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: با رونمایی از اپلیکیشن شهر خلاق خوراک رشت امکان نمایش خودکار اطلاعات و محتوا برای جامعه هدف و جمع آوری نظرات کاربران مهیا شده است.

 شهردار رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه مراسمات امروز و شرکت معاون و مدیران یونسکو، همچنین شهرداران و نمایندگان شهرهای خلاق ایران در برنامه‌های شهرداری رشت خاطرات خوبی را در ذهن همه شکل داد، گفت: امیدواریم این امر باعث شود همکاریهای مشترک شهرهای خلاق ایران افزایش پیدا کند.

سید امیرحسین علوی ضمن تشکر از سازمان فاوا و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت برای راه‌اندازی اپلیکیشن شهر خلاق خوراک آن هم در یک بازه زمانی کوتاه اضافه کرد: صبح امروز با مشورتی که با رئیس شورای اسلامی شهر رشت داشتیم و در نشست با شهرهای خلاق ایران قرار شد تا یک دبیرخانه یا ستاد شهر خلاق در شهر رشت راه‌اندازی شود.

سید امیر حسین علوی ادارات و دستگاههای مختلف و در راس آن سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمانهای مرتبط در شهرداری رشت را از جمله اعضای این دبیرخانه یا ستاد شهر خلاق شهر رشت ذکر کرد ‌و گفت: همه این رویدادها در بازه زمانی کوتاه شروع فعالیت دوره ششم مدیریت شهری رقم خورد، بنابراین تمام تلاش ما این است که بتوانیم واژه را به شکل عملیاتی تحقق ببخشیم