آرشیو
کد خبر : 12537
پنجشنبه - 25 آذر 1400 - 10:02

شهردار جدید سیاهکل  در مراسم معارفه خود گفت: علی رغم اطلاع ازحجم بدهی های بجامانده ازقبل، این وظیفه را پذیرفتم

شهردار جدید سیاهکل  در مراسم معارفه خود گفت: هرچند ازحجم بدهی های بجامانده ازقبل همچون برق،بیمه ومعوقات پرسنل درشهرداری سیاهکل، اطلاع داشتم اما این وظیفه را پذیرفتم.

شهردار جدید سیاهکل  در مراسم معارفه خود گفت: علی رغم اطلاع ازحجم بدهی های بجامانده ازقبل، این وظیفه را پذیرفتم

 به گزارش ختم کلام، کمیل لاهوتی شهردار جدید سیاهکل ضمن تشکر از همه حاضرین در جلسه اظهارداشت :همان‌طور که حاج‌آقای کریمی ، دکتر کاظمی و فرماندارمحترم فرمودند. همه استادانی که در این جلسه واقف هستند ، اختیارات متعددی در حوزه عمران شهری و ارائه خدمات برای شهروندان توسط قانون‌گذار به شهردار واگذار شده‌است .البته با توجه به مشکلات اقتصادی فراوان که در حوزه‌های مختلف وجود دارد، اعم از کمبود اعتبارات ملی و دولتی و شرایط کرونایی که به درآمدهای داخلی و منابع داخلی شهرداری‌ها لطمه زده است ، امروز شهرداری‌ها در سراسر کشور غالبا در ارائه خدمات و اداره‌کردن خود دچار مشکل هستند و شهرداری سیاهکل هم مستثنی نیست.
وی افزود : طبق مطالعاتی که انجام دادیم مشکلات فراوانی در ساختار سازمانی ،ماشین‌آلات و تجهیزات وجود دارد بعلاوه ی انباشت زیاد مطالبات و کارهای بحقی که مردم از شهرداری‌ها توقع دارند.
به نوعی همه کارها انباشت شده‌است البته ما برای همه اینها برنامه داریم و بنا داریم در یک برنامه ی مدیریت شهری با اعضای شورای شهر و پرسنل محترم شهرداری در طول یک دوره شهرسازی ان‌شاءالله با رویکرد افزایش درآمدها ،مشکلات شهری را حل کنیم .
ما به نوعی درواقع امانت‌دار مردم هستیم ، بخشی از این پول‌ها را مردم به‌صورت عوارض به شهرداری‌ها پرداخت می‌کنند و توقع آن‌ها این است که دوستانشان در شهرداری حساسیت لازم را در نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و هزینه را داشته باشند.
کمیل لاهوتی خاطر نشان کرد : طبق مطالعاتی که بنده و اعضای محترم شورای شهر در خصوص مطالبات مردم سیاهکل داشتیم ، آسفالت، مبلمان شهری ، پارک‌ها ، روشنایی معابر از جمله مباحثی است که باید کار بشود. ما براساس اولویت‌هایی که با اعضای محترم شورای شهر داشته‌ایم قطعا برنامه‌ریزی‌هایی داریم که بتوانیم این مسائل را اجرایی کنیم .
وی افزود ؛ البته بنده واقعاً قصد این را ندارم که بگویم شهرداری سیاهکل دارای چه مشکلات عدیده‌ای هست ،بدهی‌های فراوانی که از سنوات گذشته به یادگار مانده‌است از جمله پول برق، بیمه و تعویق حقوق پرسنل در چند ماه و همچنین خرابی ماشین آلات که البته بنده با علم و اطلاع به این‌که این مشکلات وجود دارد ، این مسئولیت را پذیرفتم . چون اعتقاد دارم که خود شهر سیاهکل دارای ویژگی‌هایی است ، که ان‌شاءالله باجمع همه منابع ، کارهای خوبی را برای مردم به یادگار بگذاریم.