آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 12353
پنجشنبه - 4 آذر 1400 - 23:15
در پنجمین روز از هفته بسیج به همت شهرداری، شورای اسلامی شهر و هیئت ورزش‌های همگانی بندر کیاشهر محقق شد:

برگزاری همایش بزرگ ماهیگیری خانوادگی و پرواز بادبادک‌ها در اسکله بندر کیاشهر

همایش بزرگ ماهیگیری خانوادگی و پرواز بادبادک‌ها به همت شهرداری و شورای اسلامی بندرکیاشهر و با مشارکت هیئت ورزش‌های همگانی در پنجمین روز از هفته بسیج در اسکله بندرکیاشهر برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ ماهیگیری خانوادگی و پرواز بادبادک‌ها در اسکله بندر کیاشهر

در پنجمین روز از هفته بسیج، همایش بزرگ ماهیگیری خانوادگی و پرواز بادبادک‌ها به همت شهرداری و شورای اسلامی بندرکیاشهر و با مشارکت هیئت ورزش‌های همگانی در اسکله بندرکیاشهر برگزار شد.

در این همایش خانوادگی علاوه بر حضور مسئولان شهرستانی و استانی تعداد کثیری از خانواده‌ها و ورزش دوستان بندر کیاشهر شرکت داشتند و در اسکله بندر کیاشهر ضمن صید ماهی و به پرواز درآوردن بادبادک‌ها برای کسب رتبه برتر با هم به رقابتی سالم پرداختند.

«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر در حاشیه برگزاری این همایش بزرگ خانوادگی ضمن اشاره به اهمیت وجود تفریحات سالم در جامعه و تبعات مثبت آن در خانواده‌ها ابراز داشت: این همایش مفرح ذوق و شوق خاصی را در بین افراد خانواده به ویژه نوجوانان و جوانان به وجود آورد که از نزدیک شاهد آن بودیم.

شهردار بندر کیاشهر فرهنگ آپارتمان‌نشینی و بعضا کاهش تحرک و ورزش مردم در خانه را پدیده‌ای که در بسیاری از شهرها نهادینه شده است خواند و تصریح کرد: باید بکوشیم با ایجاد فضاهای ورزشی و برگزاری برنامه‌های تفریحی، سطح سلامت و نشاط را در جامعه ارتقاء دهیم.

عاطفی توسعه هر چه بیشتر ورزش همگانی و مشارکت شهرداری در این امر را در راستای تحقق اهداف سلامت محور و ترویج انجام فعالیت‌های جسمانی مورد تاکید قرار داد و اذعان کرد: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری بندرکیاشهر به اندازه توان و ظرفیت خود برای ایجاد فضاهای ورزشی به ویژه زیرساخت‌های ویژه بانوان تلاش می‌کنند.

بخش ماهیگیری این همایش در رده سنی بزرگسال و به صورت خانوادگی با حضور ۲۳۷ شرکت کننده و بخش پرواز بادباک‌های آن هم در رده سنی کودکان و نوجوانان با حضور ۶۱ نفر به صورت عمومی برگزار شد و در پایان نیز به ۶ نفر برتر بر اساس رای داوران لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.