آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » سیاسی » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 12172
پنجشنبه - 13 آبان 1400 - 00:52

امام جمعه کومله در مراسم ۱۳ آبان: آمریکای پلید و فاسد باید از خشم خود بمیرد

امام جمعه کومله در مراسم ۱۳ آبان گفت: آمریکای پلید و فاسد باید از خشم خود بمیرد و بداند که هیچ غلط اضافه ای نمی تواند کند.

امام جمعه کومله در مراسم ۱۳ آبان:  آمریکای پلید و فاسد باید از خشم خود بمیرد

 

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان که صبح پنج شنبه در سالن فرهنگیان کومله برگزار شد اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان نشان داد که قدرت آمریکا پوشالیست و به راحتی در هم می شکند.

وی گفت: نشان داده شد که با مقاومت و عزت می شود درمقابل قدرت های پوشالی ایستاد و این درسی بود که در سال۵۷ دانش آموزان، آن را به تمام تاریخ آموختند.

امام جمعه کومله، ۱۳ آبان را روز تجلی آزادگی و قدرت الهی دانست و خاطر نشان کرد: این مهم که نشان از عزت مداری و رهبری مقتدارنه امام راحل داشت موجب شد تا در چنین روزی امام را تبعید کنند اما شجاعتی که امام از خود نشان داد سرانجام زبانزد تاریخ شد.

حجت الاسلام محیطی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در مردم مسلمان است گفت: امام راحل و ملت ایران چنین تجلی ای داشتند.

وی با اشاره به صفات پلید شیطان رجیم افزود: آمریکا تمام ویژگی های شیطان را داردو همانند شیطان دنبال ایجاد فتنه گری است. اماحق همیشه بر باطل غلبه پیدا می کند و واضح است که همیشه حکومت جمهوری اسلامی ایران پیروز است.

امام‌جمعه کومله با بیان اینکه راه شهدا و دانش آموزان شهید ادامه خواهد یافت تصریح کرد: فروپاشی آمریکا نیز که در سایه قدرت نظام و رهبری جامعه اسلامی، جرات عرض اندام ندارد حتمی خواهد بود.
حجت الاسلام محیطی افزود: آمریکای پلید و فاسد باید از خشم خود بمیرد و بداند که هیچ غلط اضافه ای نمی تواند کند./ ختم کلام

خبرنگار: مهدیه رزاقی لنگرودی