آرشیو » اجتماعی » سیاسی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 12127
پنجشنبه - 15 مهر 1400 - 22:34

پیام تبریک مشترک سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر املش بمناسبت هفته نیروی انتظامی

  بسمه تعالی نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است. بدون شک، پیشرفت،توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها […]

پیام تبریک مشترک سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر املش بمناسبت هفته نیروی انتظامی

 

بسمه تعالی
نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است. بدون شک، پیشرفت،توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند..
اینجانبان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی بویژه عزیزان فرماندهی محترم شهرستان املش وپرسنل تحت امر ایشان ابراز می‌نماییم و برای همه این عزیزان در سایه رهنمودهای «فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسئلت داریم.
انوش عبداله پور سرپرست شهرداری املش
محمد ذکری رییس شورای اسلامی شهراملش