آرشیو » اجتماعی » اقتصادی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 11982
شنبه - 13 شهریور 1400 - 22:21

ترسیم افق همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با اتاق تعاون گیلان

افق همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با اتاق تعاون گیلان ترسیم شد.

ترسیم افق همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با اتاق تعاون گیلان

به گزارش ختم کلام و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، همزمان با آغاز هفته تعاون؛ سید هادی زحمتکار رییس نمایندگی اتاق تعاون استان گیلان در این منطقه با دکتر سید حجت مهدوی سعیدی، معاون فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان دیدار کرده و در خصوص راهکارهای توسعه همکاری های دو نهاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

استمرار مذاکرات و همکاری های فی مابین دو نهاد به منظور همفکری و هم افزایی در راستای تحقق توانمند سازی روستاوندان منطقه مهمترین دلیل برگزاری جلسه کاری فوق عنوان شده و براساس توافقات صورت گرفته تقویت تعاونی های روستایی و تشکیل اتحادیه صادر کنندگان محصولات منطقه آزاد انزلی در اولویت کاری دو طرف قرار گرفت.

از سوی دیگر شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تعاونی منطقه آزاد انزلی با همکاری این سازمان، اداره کل تعاون و اتاق تعاون استان و صندوق کارآفرینی امید از دیگر محروهای توافق شده در این جلسه می باشد.

گفتنی سازمان منطقه آزاد انزلی ظرف سالهای گذشته با انعقاد تفاهم نامه های مختلف با اداره کل تعاون و اتاق تعاون استان گیلان، صندوق کارآفرینی امید کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای گام های موثری را در مسیر توانمند سازی، بازاریابی و برگزاری نمایشگاه جهت تقویت و توسعه کسب و کارها و تشکل های صنفی و تعاونی سطح منطقه متبوع خود در دستور کار قرار داده است.