آرشیو » اجتماعی » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 11894
دوشنبه - 22 شهریور 1400 - 21:57

شهردار رشت تاکید کرد: بهره گیری از نیروهای متخصص در سطوح مدیریت و کارشناسی

شهردار رشت در نشست با مدیران سازمان های شهرداری بر ضرورت بهره گیری از نیروهای متخصص در سطوح مدیریت و کارشناسی تاکید کرد.

شهردار رشت تاکید کرد: بهره گیری از نیروهای متخصص در سطوح مدیریت و کارشناسی

 شهردار رشت در نشست با مدیران سازمان های تابعه با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا و با بیان اینکه شهرداری رشت به عنوان دستگاه خدمت رسان در کنار مدافعان سلامت قرار دارد اظهار داشت: امیدواریم تزریق واکسن به پرسنل شهرداری با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

احمدی خواستار نظارت بیشتر مدیران سازمان ها بر عملکرد و بهره وری نیروی انسانی شد و افزود: باید نیروهای متخصص در جایگاه واقعی خود فعالیت کرده و مدیران نیز ضمن استفاده از پرسنل در جایگاه تخصصی با پرسنل ناکارآمد و بی انضباط برخورد جدی نمایند.

 

شهردار رشت در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مدیران سازمان ها باید روش های نوین برای درآمدزایی شناسایی کنند ضمن اینکه بدهی سازمان ها با اولویت بندی و رژیم هماهنگ پرداخت شود.

 

احمدی به استفاده از خرد جمعی برای خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد و یادآور شد: باید با همدلی و هم افزایی و پرهیز از تفکر جزیره ای نسبت به شرح وظایف خود عمل کنیم.

 

شهردار رشت همچنین اعضای شورای اسلامی را منتخبان مردم دانست و با تاکید بر تعامل و احترام به اعضای شورا افزود: حفظ احترام اعضای شورا در هر شرایطی واجب است ، خوشبختانه شورای ششم عهد بستند متحد و همدل به رفع مشکلات شهر و شهروندان بپردازند، بنابراین با تعامل و همراهی اعضای محترم شورا در راستای خدمت رسانی به شهروندان گام برمیداریم.

 

احمدی همچنین از مدیران مجموعه شهرداری خواستار صرفه جویی در منابع و کاهش هزینه های جاری شهرداری شد و تصریح کرد: باید ضمن رعایت صرف و صلاح شهرداری و کاهش هزینه ها خدمات با کیفیت به شهروندان ارائه دهیم.

 

در ادامه جلسه نیز مدیران سازمان های شهرداری به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان مربوطه خود پرداختند.