آرشیو
کد خبر : 11515
سه شنبه - 19 مرداد 1400 - 19:33

قدردانی امام جمعه کومله از اتحاد شورای ششم در انتخاب شهردار

امام جمعه کومله در دیدار با مجموعه مدیریت شهری از یکپارچگی و اتحاد شورای ششم در انتخاب شهردار قدردانی کرد.

قدردانی امام جمعه کومله از اتحاد شورای ششم در انتخاب شهردار

 

ختم کلام- حجت الاسلام علیرضا محیطی در دیدار با اعضای شورای ششم و شهردار کومله ضمن آرزوی توفیق برای مجموعه جدید مدیریت شهری، از اتحاد اعضای شورای این شهر در نخستین تصمیم گیری کاری ابراز خورسندی کرد.

وی آرای قاطع و یکپارچه اعضای شورا در انتخاب شهردار باتجربه را تحسین برانگیز برشمردو تاکید کرد: به دنبال این رای قاطع، حمایت ها از شهردار نیز باید همچنان ادامه داشته باشد.

امام جمعه شهر کومله با بیان اینکه شورای شهر، مجلس کوچکی است که به صورت محله ای و نقطه ای عمل می کند افزود: از این مجلس کوچک که افرادی مدبر دارد، انتظاری جز اتخاذ تدابیر درست نمی رود.

حجت الاسلام محیطی اعضای شورای ششم شهر کومله را بسیار تجربه خواند و با توجه به اهمیت اشرافیت به قوانین شورا و اشتباهات شورای پنجم گفت: هرچه اشرافیت بیشتر باشد اشتباهات کمتر خواهد بود.

وی همچنین بر لزوم تعامل روزافزون میان اعضای شورا با مسئولان نهاد های مختلف نیز تاکید و خاطر نشان کرد: وحدت درگام نخست باید با اعضای شورا و سپس با مسئولان ادارات باشد زیرا تعامل هرچه بیشتر باشد موفقیت دست یافتنی تر می شود.

این مسئول با بیان اینکه فرصت های درخشانی در دوره پنجم وجود داشت اما برخی تنش ها اجازه نداد تا از این فرصت ها استفاده شود گفت: دوره ششم از دوره های درخشان و طلایی شهر کومله است و سرتاسر دوره ششم باید درخشان باشد تا رضایتمندی شهروندان و خدای متعال فراهم شود.

امام جمعه شهر کومله همچنین از اعضای شورای ششم بابت یکپارچگی و اتحاد در انتخاب شهردار قدردانی کرد.

انتهای پیام/

مهدیه رزاقی