آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 11255
دوشنبه - 24 خرداد 1400 - 13:37

نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس در نشست با شهردار رشت ضمن قدردانی از پیگیری‌های مستمر شهردار جهت اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری بر ضرورت زیباسازی شهر رشت، کاهش مشکلات شهری در سایه تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی تاکید کردند.

 

به گزارش ختم کلام، نشست مشترک سید محمد احمدی شهردار رشت با نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس و اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای گیلان برگزار شد و در این جلسه نمایندگان مردم بر ضرورت زیباسازی شهر رشت، لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب، کاهش مشکلات شهری در سایه تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی و موضوعاتی از این دست تاکید کردند.

* از پیگیری‌های مستمر شهردار رشت جهت اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری قدردانی می‌کنیم

 

«سید علی آقازاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی» در این نشست ضمن قدردانی از پیگیری‌های مستمر شهردار رشت جهت اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت لازم می‌توان کاستی‌های موجود در اجرای پروژه‌ها و نواقص شهری را مرتفع کرد.

 

وی همچنین پیگیری‌های شهردار رشت در راستای اخذ اعتبارات ملی را برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهری مورد تقدیر قرار داد و تصریح کرد: با اخذ اعتبارات مناسب در حوزه‌های مختلف و با دریافت سهمیه قیر بازآفرینی ، روند اجرای پروژه‌ها سرعت می‌گیرد.

 

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از محلات رشت از فاضلاب بهداشتی محروم هستند عنوان کرد: با عزم جدی، برنامه‌ریزی و تعامل بین دستگاهی می‌توان مشکلات شهری را کاهش داد.

* لزوم رسیدگی و ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهر رشت

«محمد رضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی» نیز در نشست با شهردار رشت با اشاره به اینکه رشت همواره به شهر اولین‌ها معروف بوده است اضافه کرد: نمایندگان مجلس آماده خدمت هستند و بدون تردید با همدلی و همراهی می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

 

وی رسیدگی و ساماندهی مبادی ورودی و خروجی رشت را نیز خواستار شد و اذعان کرد: متاسفانه ورودی شهر رشت زیبا نیست و می‌توان در راستای زیباسازی و بهبود سیما و منظر شهری از اقدامات و تجربیات شهرهای موفق الگوبرداری کرد.