آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان
کد خبر : 11231
شنبه - 5 تیر 1400 - 00:53

ورود و خروج به ۳۲ شهر قرمز کرونایی ممنوع است

معان اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر وضعیت قرمز کرونایی در ۳۲ شهر، ورود و خروج خودرو به این شهرها ممنوع است.

ورود و خروج به ۳۲ شهر قرمز کرونایی ممنوع است

ختم کلام: سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: منع تردد و محدودیت‌های شبانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دستورالعمل جدیدی به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.
به گفته سرهنگ جهانی، ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها و جاده‌ها و تیم‌های گشتی پلیس صورت می‌گیرد.
وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه خودروها در همه شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.
معان اجتماعی ناجا گفت: با رانندگانی که نسبت به محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی کنند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی‌توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می‌شود.
جهانی ادامه داد: این اعمال محدودیت شامل همه شهرها اعم از قرمز، نارنجی و زرد می شود. برای ورود خودروهای غیربومی به شهرهای زرد و خروج خودروهای بومی از شهرهای زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.