آرشیو » اجتماعی
کد خبر : 11030
پنجشنبه - 5 فروردین 1400 - 02:02

محمد آرتامهر خبر داد؛ کنسرت های آنلاین نوروزی گرمابخش روزهای کرونایی؛ از حامی تا حاجیلی

همزمان با شیوع کرونا امکان برقرار ماندن جریان موسیقی در کشور از طریق برگزاری کنسرت های آنلاین فراهم شد. در همین راستا محمد آرتامهر از برگزاری کنسرت آنلاین با حضور خوانندگان مطرح کشوری خبر داد و گفت: در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی و جلوگیری از مسافرتهای غیر ضروری تعطیلات نوروز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان( تاپ) […]

محمد آرتامهر خبر داد؛ کنسرت های آنلاین نوروزی گرمابخش روزهای کرونایی؛ از حامی تا حاجیلی
همزمان با شیوع کرونا امکان برقرار ماندن جریان موسیقی در کشور از طریق برگزاری کنسرت های آنلاین فراهم شد.

در همین راستا محمد آرتامهر از برگزاری کنسرت آنلاین با حضور خوانندگان مطرح کشوری خبر داد و گفت: در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی و جلوگیری از مسافرتهای غیر ضروری تعطیلات نوروز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان( تاپ) این برنامه ها را در ایام نوروز تدارک دیده است.
مدیر عامل این شرکت در استان گیلان با بیان اینکه تماشای این کنسرت ها برای علاقه مندان کاملا رایگان است، تصریح کرد: با حمایت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و در راستای کمپین #در_خانه_بمانیم برای حمایت از مدافعان سلامت در موج چهارم کرونا برگزار می شود.
آرتامهر با اشاره به برگزاری جشنواره راهنمایان گردشگری با حضور بیژن لرد خواننده محبوب گیلانی اظهار کرد: با اینکه اطلاع رسانی برگزاری کنسرت از طریق محلی انجام گرفته بود اما شاهد استقبال بسیار خوب مخاطبان بودیم.
وی با اشاره به برگزاری کنسرت حمید حامی در روز یکشنبه و پس از آن نیز کنسرت امید حاجیلی اظهار کرد: اطلاع رسانی برگزاری کنسرت ها در سراسر کشور صورت می گیرد و مردم می توانند از طریق اپلیکشین تاپ و همچنین تلویزیون های هوشمند تماشاگر کنسرت خوانندگان محبوب خود باشند.
هرچند آرتامهر هنوز خواننده های بعدی را معرفی نکرده است اما صحبت از خواننده های مطرحی چون زند وکیلی، بانی، آرون افشار و بقیه بزرگان حوزه موسیقی مطرح است.
همچنین شنیده ها حاکی از این است که محمد آرتامهر پیگیر است تا این کنسرتها به جای تهران، در گیلان و در کنار سواحل دریای خزر برگزار شود.

💯وب سایت رسمی محمد آرتامهر
برای دریافت آخرین اخبار کنسرت رایگان نوروزی مارا دنبال کنید.
http://my-rasht.ir/