آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » سیاسی » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 10932
جمعه - 17 اردیبهشت 1400 - 15:31

آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت: افول تدریجی رژیم صهیونیستی در حال طی شدن است/ ملت بصیر ایران فریب منحرفان را نمی خورند

آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت با بیان اینکه افول تدریجی رژیم صهیونیستی در حال طی شدن است گفت: ملت بصیر ایران فریب منحرفان را نمی خورند.

آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت: افول تدریجی رژیم صهیونیستی در حال طی شدن است/ ملت بصیر ایران فریب منحرفان را نمی خورند

به گزارش ختم کلام و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد با توصیه همگان به تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: آخرین جمعه ماه رمضان با تدبیر امام(ره) به عنوان روز جهانی قدس برای آزادسازی قدس شریف با مقاومت نامگذاری شده است.

وی، قدس را فراتر از موضوع ملی و عربی عنوان کرد و افزود: روز جهانی قدس یک موضوع انسانی و بشری است و امروز باید نماد مقاومت در جبهه اسلامی شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد صف بندی حق در برابر باطل است، تصریح کرد: امروز جبهه باطل با تمام قوا در مقابل جبهه حق ایستاده است.

آیت الله فلاحتی به طی شدن افول تدریجی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: با رفتن ترامپ زخمی بر پیکر رژیم جعلی صهیونیستی وارد شد و امروز رژیم غاصب صهیونیستی در موضع ضعف تاریخی قرار گرفته است.

وی با تاکید براینکه امت اسلامی و جبهه حق باید تدارک همه جانبه برای از بین بردن رژیم صیهونیستی را آماده کند، بیان کرد: خروج نیروهای آمریکایی از غرب آسیا نتیجه افول قدرت استکبار در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به پخش صحبت های فردی در ایران برای نخستین مرتبه از رسانه های آل جهود در عربستان اشاره کرد و یادآور شد: صبحت های بیان شده موجب موضع گرفتن نیروهای جبهه مقاومت به ویژه مقام معظم رهبری شد و ایشان به سخنان بیان شده اظهار تاسف کردند و تعابیر تندی نسبت به آن داشتند که به جا بود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ملت با بصیرت ایران فریب منحرفان را نمی خورد، اظهار کرد: تفکر مذاکره از دوران دفاع مقدس وجود داشت و عده ای معتقد بودند باید مذاکره کنیم و میدان نمی تواند همه منافع ما را تامین کند.

وی ادامه داد: عقل و منطق جهانی که امروز در مجامع بین المللی حاکم است هیچگاه قبول نمی کند زمانی که دشمن در خانه است با او مذاکره کنیم و براین اساس جوانان ما پاسخ صدامیان را با خون خود در میدان دادند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مذاکره تا جایی که ذلیل شویم دور از معارف قرآن و دین است، تصریح کرد: پیام استقامت رمز ماندگاری کربلا در مقابل دشمنان خدا است.

آیت الله فلاحتی به خضوع همه قدرت ها در ساحات جهانی در مقابل ایران اشاره کرد و افزود: امروز جبهه مقاومت در دنیای بشر به این باور رسیده که در برابر جبهه استکبار باید ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه گروه خط مذاکره معتقدند دنیا به غرب ختم می شود، بیان کرد: این گروه رابطه با روسیه و چین را در مرحله دوم قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ملت ایران را قوی، شجاع و پیرو امام حسین علیه السلام و امیر مومنان علی علیه السلام دانست و خاطرنشان کرد: ۴۲ سال است ثابت کردیم مقاومت پاسخ داده و شاخ آمریکا را شکستیم.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به موضوع حق پیرامون سبک زندگی اسلامی، اظهار کرد: ایمان به پیامبران الهی به ویژه پیامبر گرامی اسلام صلی الله وآله وسلم دومین حق پس از حق خدای متعال بر انسان ها است.

وی، یاری همه مسلمانان را منشور جامعه اسلامی خواند و یادآور شد: امروز حمایت از ملت فلسطین در راستای منشور اسلامی حمایت از حق پیامبر صلی الله وآله وسلم است.