آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » اقتصادی » سیاسی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 10900
چهارشنبه - 15 اردیبهشت 1400 - 22:36

هدف‌گذاری ایجاد شغل برای بیش از ۱۰۰۰ جوان گیلانی در سال جدید

استاندار گیلان با اشاره به ایجاد به ایجاد شغل برای یک‌هزار و ۶۰۰ جوان گیلانی در سال جدید گفت: در بخش صنعت ۱۱ و در بخش کشاورزی ۱۳ واحد بزرگ با پیشرفت بیش از ۶۰ درصدشناسایی شده است.

هدف‌گذاری ایجاد شغل برای بیش از ۱۰۰۰ جوان گیلانی در سال جدید

به گزارش ختم کلام، ارسلان زارع  ظهر امروز پس از بازدید از ناحیه صنعتی کیشستان و شهرک گلخانه‌ای این منطقه و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نمیه تمام جزو برنامه‌های دولت در گیلان است، اظهار کرد: با توجه به سال تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، برگزاری جلسات کارگروه در مرکز استان؛ رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه نیمه تمام، بازدیدها و بررسی های میدانی جزو برنامه‌های دولت در گیلان است.

وی با ابراز خرسندی از اتمام پروژه‌های عمرانی با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد در گیلان گفت: در سال گذشته با حمایت و کمک بخش خصوصی و همچنین در راستای سیاست راهبردی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال واحدهای با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد که در نیمه نخست سال شناسایی شده بودند به بهره‌برداری رسیدند.

استاندار گیلان با اشاره به ایجاد به ایجاد شغل برای یک‌هزار و ۶۰۰ جوان گیلانی در سال جدید بیان کرد: در بخش صنعت ۱۱ و در بخش کشاورزی ۱۳ واحد بزرگ با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد وجود دارد که با اتمام این پروژه‌ها برای یک‌هزار و ۶۰۰ جوان بومی به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

زارع با تاکید و بر لزوم رفع مشکلات ناحیه صنعتی کیشستان صومعه‌سرا در نیمه نخست سال جاری تصریح کرد: این منطقه از نواحی مستعد توسعه و افزایش ظرفیت تولید و اشتغال در استان است، که با رفع برخی از مشکلات به‌ویژه در حوزه توزیع برق و آب می‌توان به رونق و توسعه پایدار اقتصاد و اشتغال در این منطقه امیدوار بود.