آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 10454
چهارشنبه - 15 بهمن 1399 - 14:04

تجلیل از بانوان در روز مادر سنتی حسنه و ادای عهدی شیرین توسط شهرداری لنگرود

  به گزارش ختم کلام و به نقل از روابط عمومی شهرداری لنگرود در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر ، از بانوان شاغل در شهرداری و شورای اسلامی شهر تجلیل شد. رجایی شهردار لنگرود ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن […]

تجلیل از بانوان در روز مادر سنتی حسنه و ادای عهدی شیرین توسط شهرداری لنگرود

 

به گزارش ختم کلام و به نقل از روابط عمومی شهرداری لنگرود در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر ، از بانوان شاغل در شهرداری و شورای اسلامی شهر تجلیل شد.

رجایی شهردار لنگرود ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن افزود:بانوان شاغل در شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود پرتلاش ، سختکوش و خستگی ناپذیر هستند.
منصفی رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)بانوی دوعالم و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر رابه همه زنان سختکوش تبریک وتهنیت گفت وافزود:خدا را شاکریم که در چنین ایام مبارکی ، فرصتی دست داد تا از بانوان همکارمان در مجموعه شهرداری و شورا تقدیر نماییم.

در این نشست صمیمی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و در محدوده زمانی مدیریت شده برگزار شد ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود با تقدیم شاخه ای گُل ، لوح سپاس و هدیه از زحمات پرسنل بانوی شهرداری و شورا تقدیر کردند.