اجتماعی » آرشیو » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 10404
دوشنبه - 27 بهمن 1399 - 00:59

پیگیری های وزارتی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جذب اعتبار پروژه‌های زیرساختی تا اعتبارات پزشک خانواده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در وزارت بهداشت ضمن دیدرا با مسئولان عالی وزارت خانه، پیگیر اعتبارات لازم پروژه‌های زیرساختی و پزشکان خانواده شد.

پیگیری های وزارتی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان   از جذب اعتبار پروژه‌های زیرساختی تا اعتبارات پزشک خانواده

 

به گزارش ختم کلام؛ -رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز با حضور در وزارت بهداشت با تعدادی از مسئولان عالی این وزارت خانه پیگیر اعتبارات لازم پروژه‌های زیرساختی و پزشکان خانواده شد.

وی در نشست با مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی، ضمن تقدیر از حسن توجهات مقام عالی وزارت، بر استمرار مساعدت‌های ویژه مسئولان وزارت خانه به جهت ارتقای شاخص‌های سلامت در استان کم برخوردار گیلان تأکید کرد.

در ادامه، سالاری  در دیدار با دکتر فریدون نوری خواه – رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با برشمردن بخشی از اقدامات انجام‌شده دولت طی هفت سال اخیر، خاطرنشان کرد: توجهات دولت به حوزه سلامت گیلان به‌ویژه طی دو سال اخیر قابل‌توجه و تحسین‌برانگیز است.

این‌مسئول با اشاره به منابع تخصیص‌یافته وزارت بهداشت به گیلان در جهت ارتقای شاخص‌های سلامت، گفت: بیشترین منابع وزارت بهداشت به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی گیلان و همچنین پرداخت معوقات پرسنلی و غیر پرسنلی اختصاص‌یافته است.

همچنین در نشست امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مدیرکل وزارتی و رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت و درمان، پیگیری اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های فنی و زیرساخت‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سر گرفته شد.

سالاری در ادامه پیگیری‌های وزارتی با دکتر بابک فرخی – معاون اجرایی مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی وزارت بهداشت دیدار و گفت‌وگو کرد و پیگیر اعتبارات لازم به جهت پرداخت مطالبات پزشکان خانواده شد