حجت الاسلام نقوی در ادامه با اشاره به اینکه این امر نشان‌ دهنده آن است که این همت و عزم و دغدغه خدمت به مردم در آنها وجود دارد افزود: هر خدمتی که به مردم عزیز توسط دولت‌ مردان و مدیران صورت بگیرد حمایت می‌کنیم و قدردان هستیم.

خطیب جمعه لنگرود خاطر نشان کرد: واقعیت مطلب این است که شهرستان و به‌ ویژه شهر لنگرود نیاز به توسعه دارد و با اینکه کارهای بزرگ و خدمات فراوانی در دوره‌های گذشته صورت گرفته ولی به جهت موق عیت قرارگیری شهرستان لنگرود ، کارهای فراوان دیگری نیز وجود دارد که باید با عزم و مدیریت جهادی ادامه پیدا کند.

در ادامه سید مهدی رجایی “شهردار لنگرود” نیز با بیان اینکه حضور و حمایت امام‌ جمعه لنگرود در پروژه‌های شهرداری قوت قلبی برای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر است، افزود: احداث پل از حدود ۲۰ روز پیش آغاز شد و طی برنامه‌ریزی صورت گرفته ، امیدواریم تا دهه فجر ، کار پل به پایان برسد و بعد از آن کار تعریض خیابان در اولویت قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به‌ سرعت انجام کار توسط پیمانکار ، از زمان‌بندی برنامه احداث این پل ، علیرغم شرایط نه چندان مناسب آب و هوایی جلوتریم و امروز شاهد بتن‌ریزی بر روی پل هستیم که مرحله نهایی پل بوده و بعد از آن رمپ پل نصب خواهد شد.

شهردار لنگرود اذعان داشت: با احداث این پل شاهد کاهش بار ترافیکی در سطح شهر لنگرود خواهیم بود و کسانی که مقصد آنان به سمت محلاتی مانند لیلاشهر ، رکج محله ، راه پشته ، آنسرمحله ، خراط محله و … است ، میتوانند از این مسیر عبور و مرور کنند./ معین‌نیوز