آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 10187
جمعه - 19 دی 1399 - 22:56

شهردار لنگرود: محور کنارگذر لنگرود در دهه فجر به بهره برداری می رسد

شهردار لنگرود گفت: احداث محور کنارگذر میدان شهید املاکی منتهی به لیلاشهر با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

شهردار لنگرود: محور کنارگذر لنگرود در دهه فجر به بهره برداری می رسد

ختم کلام: سید مهدی رجایی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه محور کنار گذر میدان شهید املاکی گفت: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم تا دهه فجر، کار ساخت این محور به پایان رسیده و تعریض خیابان در اولویت قرار گیرد.

شهردار لنگرود با بیان اینکه محور کنار گذر این شهر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: با توجه به سرعت انجام کار توسط پیمانکار، از زمان‌بندی احداث این محور، علیرغم شرایط نه چندان مناسب آب و هوایی ما پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

وی افزود: جهت تسریع روند اجرایی پروژه بتن‌ریزی پل صورت گرفته و سپس رمپ پل نصب خواهد شد.

رجایی با بیان اینکه با اجرای این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی در سطح شهر لنگرود خواهیم بود، خاطرنشان کرد: افرادی که مقصد آنان به سمت محلاتی مانند لیلا شهر، رکج محله، راه پشته، آنسرمحله، خراط محله است، می‌توانند از این مسیر عبور کرده و دیگر وارد شهر نشوند.

شهردار لنگرود با تاکید بر اینکه این محور روستاهای همجوار را نیز تحت پوشش خبر می‌دهد، افزود: ۶ ماه پیش عملیات اجرایی آغاز شده است و امیدواریم با افتتاح این محور، مردم بتوانند از آن به خوبی بهره برداری کنند./ ایمنا