آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » گیلان
کد خبر : 10132
پنجشنبه - 2 بهمن 1399 - 11:40

آماده باش دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بحران احتمالی برف

معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اعلام مدیریت بحران استانداری گیلان مبنی بر نفوذ سامانه بارشی سرد در استان، از آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.

ختم کلام:  معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: با توجه به اعلام مدیریت بحران استانداری گیلان مبنی بر نفوذ سامانه بارشی سرد و بارش باران و برف و وزش باد در استان و کاهش محسوس دما، یخبندان در جلگه و بارش برف شدید در ارتفاعات و دامنه ها از روز چهارشنبه اول بهمن تا جمعه سوم بهمن ماه، ضمن لغو تمامی مرخصی  مسئولان، مدیران و کارکنان بیمارستانها و مراکز درمانی و بهداشتی و ضرورت آمادگی دستگاه ها، تمهیدات لازم در این دانشگاه برای مقابله با برف احتمالی انجام گرفته است.

عباس صدیقی نژاد گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده  با تمامی بیمارستان ها و  شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها، تمهیدات لازم برای مقابله با بحران برف و ارائه خدمات مطلوب به بیماران صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با تمامی عوامل نظارتی و اجرایی در حوزه نگهداری تاسیسات زیربنایی و بررسی میزان و ذخیره سوخت، تجهیزات تامین کننده انرژی شامل تاسیسات برقی و غیره مکاتبات و هماهنگی های لازم انجام گرفته تا برای ارائه خدمات در صورت بروز برف احتمالی آمادگی داشته باشند.

این مسئول افزود: بیمارستان های استان برای حفظ زنجیره ارائه خدمات در بحران احتمالی برف، آماده باش  کامل هستند.