آرشیو
کد خبر : 3623
دوشنبه - 12 فروردین 1398 - 23:46

پیگیری آخرین وضعیت بارش‌ها توسط رئیس جمهور و گزارش استاندارگیلان از اقدامات انجام شده در این استان

‍به گزارش ختم کلام، رئیس جمهور عصر امروز در تماس تلفنی با استاندار گیلان، ضمن دریافت اطلاعات آخرین وضعیت بارش‌ها در این استان، بر ضرورت به کارگیری تمام توان و امکانات برای جلوگیری از خسارات‌های احتمالی بر مردم تاکیدکرد. حسن روحانی همچنین ضمن تاکید حفظ و تقویت آمادگی استان برای بارندگی های احتمالی در هفته […]

پیگیری آخرین وضعیت بارش‌ها توسط رئیس جمهور و گزارش استاندارگیلان از اقدامات انجام شده در این استان

‍به گزارش ختم کلام، رئیس جمهور عصر امروز در تماس تلفنی با استاندار گیلان، ضمن دریافت اطلاعات آخرین وضعیت بارش‌ها در این استان، بر ضرورت به کارگیری تمام توان و امکانات برای جلوگیری از خسارات‌های احتمالی بر مردم تاکیدکرد.
حسن روحانی همچنین ضمن تاکید حفظ و تقویت آمادگی استان برای بارندگی های احتمالی در هفته های آتی گفت: روند ارسال امکانات و کمک‌های استان برای هم وطنان در معرض سیل در موارد نیاز سایر استان‌ها باید استمرار یابد.
وی در این تماس تلفنی، ضمن ابلاغ سلام و تبریک سال نو به معاونان استانداری، فرمانداران، بخشداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و امدادی و فرماندهان نیروهای مسلح استان، از زحمات، همدلی و تلاش آنان قدردانی کرد.
همچنین در این تماس تلفنی، استاندار گیلان نیز گزارشی از آخرین وضعیت بارش‌ها، میزان ذخایر آبی در سدهای سفیدرود، شهربیجار و میزان آمادگی استان در مواجهه با خطرات احتمالی ناشی از تشدید بارش‌ها به رئیس جمهور ارائه کرد.
مصطفی سالاری، مجموعه اقدامات صورت گرفته در استان بویژه ابلاغ و اجرای دو شیوه‌نامه ساماندهی، بهره برداری چندمنظوره از آب‌بندان‌ها، ساماندهی و کنترل سیلاب رودخانه‌های استان و تاثیر آن بر ذخیره یا هدایت جریان آب ناشی از بارش‌ها به سمت دریا و در نتیجه کاهش خطرات سیل را تشریح کرد.
وی در این گفتگوی تلفنی، از حمایت‌ها و تدابیر رئیس جمهور سپاسگزاری کرد و آن را مایه دلگرمی و تلاش مضاعف مسئولان در خدمت رسانی به مردم دانست.
انتهای پیام/